Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 25239
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Jeg mistet all tiltro til spotify etter at de kuttet kontrakten med ett firma som ga ut 90% av musikken på spillelistene mine, som førte til at jeg våknet opp omtrent uten sanger å høre på.
Vis hele sitatet...
Hvilken musikk er det som ble borte? Jeg har aldri opplevd at noe har blitt fjernet, noe mangler jo, men jeg har ikke sett noe forsvinne.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Hvilken musikk er det som ble borte? Jeg har aldri opplevd at noe har blitt fjernet, noe mangler jo, men jeg har ikke sett noe forsvinne.
Vis hele sitatet...
Jeg tror noe av det har blitt lagt til igjen nå, om jeg husker rett var bandet "helloween" en av de som forsvant. Men det er jeg usikker på nå, kan dobbeltsjekke litt.

Ser noen sanger som er "mørke" på nettspilleren, og de sangene har jeg ihvertfall aldri nedlastet, så det er noen som har forsvunnet.

"Hey Joe - 1967 live" er grå iallefall, og den har jeg aldri nedlastet, det er ett eksempel jeg finner ganske raskt.
Sist endret av Freddy_fred5; 20. mai 2014 kl. 09:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Byttet fra PIA til Astrill for å kunne bruke det med Windows Phone og kan rapportere at jeg får merkbart bedre hastighet! Gikk fra 300kb/s til ca 700kb/s som er 50kb unna det jeg får uten. Astrill har også mange flere servere så kan varmt anbefale de
www.yify.tv / www.viooz.co 'Nuff said
Sist endret av foxxravin; 30. mai 2014 kl. 23:39.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
og Niter TV:

http://niter.tv
Sist endret av Randall_Brown; 25. oktober 2014 kl. 08:37.
eztv.it
ipt
kickass.to

alt man trenger
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
niter.tv (720p/1080p)
yify.tv (720p)
viooz.ac (360p/480p/540p)
putlocker.is (480p/720p)
solarmovie.ws (480p/720p)
afdah.com (480p/720p/1080p)
noobrom (invitation)
Sist endret av Randall_Brown; 5. november 2014 kl. 05:25.