Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 9817
Hei!

Er ny her, så jeg vet ikke om det er lignende tråder osv. Men uannsett.
Fikk noe Kola igår, betalte 3500 for 3 g. Da skulle man vel tro det er bra greier.
Har hørt mye forskjellig, at man blir konge av det osv. Så enten har jeg blitt bøffa, eller så er det sinnsykt oppskrytt. Testa det igår, men ble for det første ikke nummen av det. Og fikk ikke den konge følelsen heller.. Fikk vel en litt god følelse da, men ikke sånn som jeg trodde at man fikk. Men fikk store pupiller av det da, så noe må det jo ha vært, men jeg vet ikke. Synes utseende var litt mistenkelig også. Var helt hvit, og "klompa" var veldig små. Og var veldig "støvete". Men har hørt at man kanskje må lære seg å bruke Kola da? Og at ikke så mange får så bra funk de første gangene? Uannett skal jeg teste det sammen med alkohol i helgen å se om det blir bedre da. Det som er så rart er at hu veninna mi som skaffa det sa at det var dritbra, og jeg skjønner ikke hvorfor hu skulle bøffe meg heller

Noen som vet hvordan man kan teste om det er bra, eller som kan komme med noen tanker ang min dyrebare Kola?
ta gjerne pittelitt på tannkjøttet, hvis det nummer da er det mest sannsynelig bra. btw, en må "venne" seg til colarus før det funker skikkelig!
Sitat av MoFo Vis innlegg
ta gjerne pittelitt på tannkjøttet, hvis det nummer da er det mest sannsynelig bra. btw, en må "venne" seg til colarus før det funker skikkelig!
Vis hele sitatet...
xylocain? eller hva nå enn det heter, tror det er feil. Men det som tannlegene bruker for å bedøve tannkjøttet er ogso mulig å finne i kola.

sååå ikke ta det som god fisk, men det kan være en pekepinn ja
Tok på tannkjøttet igår. Og som jeg skrev over ble jeg ikke nummen av det.
hva lukter det og smaker da?
Lukter ikke no' spess nei, smaker ikke så mye heller. Litt tabelett smak aktig kanskje. Må vel kanskje add'e at når jeg skulle knuse det med kortet så spratt småklumpene litt lett avgårde. Altså virka som di var veldig harde. Men samtidig støvete var det litt støvete. Vanskelig å forklare, men.
Sist endret av M4stermind; 4. februar 2009 kl. 15:58.
Smakte ikke litt som Ibux eller?
Jo, sånn ibux%paracett smak. Men jeg vet ikke.. Tror du klumpene er ibux da eller?
kokain i pulverform skal vel vere litt klompete.. kan hende du ikke fikk saa bra rus fordi du ikke hadde den beste stemningen.
tror colan din er veldig blanda ut med ibux, mest sannsynlig fordi det er lettest tilgjengelig. et ganske velkjent fenomen blandt unge cola brukere. pga grådige cola dealere. thats life...
Sist endret av skeptfisk; 4. februar 2009 kl. 18:01.
har hørt no om at om du skal drikke det da,sammen med brus eller no
så er det som flyter opp buff
Du må regne med at den kolaen du kjøper er langt fra helt ren. Har vært diskutert på forumet her flere ganger. Har selv tatt endel kola det siste halvåret, og det er mye forskjellig jeg har fått. Og det er langt fra den kvaliteten som jeg fikk kjøpt for mange år siden, da jeg hadde en sikker kilde...

Det som jeg personlig mener kan være tegn på kvalitets kola, som jeg husker fra den gang, er at man blir nummen i fortennene. Som nevnt her hjelper det ikke å legge det på tannkjøttet, da jeg også har hørt at det blandes med bedøvningmiddel (så nå skjønner du litt hva slags dritt det blandes ut med.). Men etter du har snortet og får en nummen følelse i fortenne synes jeg det har vært bra saker. Desverre har jeg ikke hatt kola som er av den kvaliteten på lenge.

Hva den urene kolaen er blandet mer med vet jeg ikke?? (Hørt alt fra vaskemiddel til paracet).Det bør en som har peiling på det svart på. Skulle gjerne ha tenkt meg å visst det.
ble du ikke nummen\miste lokalt følesen så er det 100% garantert buff. også 3500 da hahah
Det er så umulig å svare på spørsmålet ditt at det er nesten ikke noe vits i å spørre og 90% av de som svarer deg her har garantert ikke peil på kola i det hele tatt, selv om de nok er hellig overbevist om det selv. At det er bøff er høyst sansynlig, da det er meget få som får tak i kola med høy renhet i Norge, men det er også alt man kan si uten å spekulere alt for mye. Vil tippe godt over 90% av kolaen i norge er under 70%. Og halvparten av det er nok godt under 50%, og sprita opp med litt pepper el. Men somsagt jeg bare tipper.

Du kan finne en oppskrift for å koke det ned til base på nettet som fjerner veldig mye av driten (varierer jo litt med hvilken metode du velger). Starter du med et halvt gram og ender med 250 milligram var kolaen ca 50%. Går ut fra at du ikke har utstyr for å sjekke smeltepkt., men det er en annen måte å gjøre det samme.

Anbefaler på det sterkeste å ikke base cola (røyke) etter å ha sett hva det kan gjøre med mennesker og det er enda mer avhengighetsskapende enn kokainklorid nasalt (som heller ikke er noe å leke med).

Og bare et lite alvorsord (beklager):
Det er vel det stoffet som har gitt meg mest ubehag etter jeg kuttet ut det meste. Ikke fordi jeg hadde lyst på det hele tiden, men pga. psykiske spor som har tatt en stund å bearbeide. Kan ikke si det er ute av kroppen min enda etter 2 år uten, men det minker sakte men sikkert.
Sist endret av DeMenT; 4. februar 2009 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av DeMenT Vis innlegg
Det er så umulig å svare på spørsmålet ditt at det er nesten ikke noe vits i å spørre og 90% av de som svarer deg her har garantert ikke peil på kola i det hele tatt, selv om de nok er hellig overbevist om det selv.
Vis hele sitatet...
Dette forumet er vil ikke ment for at det skal sitte folk med mastergrad eller doktorgrad i dop å svare på spørsmålene, men er vel et forum til å dele erfaringer. Så du kan jo kanskje jekke deg ned et par hakk. Det ble spørt om våre meninger, og det svarte vi på.
Kan være blanda ut med en del Paracet eller Ibux ja.. Det hender det.
Sitat av Smilygirl Vis innlegg
Dette forumet er vil ikke ment for at det skal sitte folk med mastergrad eller doktorgrad i dop å svare på spørsmålene, men er vel et forum til å dele erfaringer. Så du kan jo kanskje jekke deg ned et par hakk. Det ble spørt om våre meninger, og det svarte vi på.
Vis hele sitatet...
Meningen er iallefall ikke at det skal søples ned med teorier tatt ut av det blå om renhetsgrad og mulige blandestoffer. Min mening er at det er lite poeng i å stille et spørsmålet i overskriften da det ikke på noen som helst måte går an å få et skikkelig svar på det via internett og min erfaring er at 90% av de som ser seg selv som erfarne kolabrukere ikke aner hva de prater om. Deal with it. Kanskje du heller får jekke deg litt opp hvis du ikke tåler at jeg skriver det jeg mener uten sukker på.
Mye synsing ute å går her ser jeg. Får du god kola i norge så sitter du nærmt en grei kilde, og du lurer ikke. Kola er ikke min greie, men iløpet av 15 år så har jeg fått ok kola 2 (TO) ganger her i landet. Ene gangen veide han opp 0.1 som vi delte i to streker, en til hver. Etter ca 20-30 sekunder satt smilet klistra på oss begge, og vi fant oppusingsprosjektet vi holdt på med litt meningsløst. Ble ihvertfall av den oppfatning at noen andre burde komme å male, istedenfor oss..

Det jeg prøver å si er at om du får god kola, så merker du det. Trenger liksom ikke stille spørsmål ved det. Men ja den er nok sjelden så knall her i gamlelandet. Hva de blander/kutter den med vet jeg ikke, men kan tenke meg lidocain, eller den som har tatt over for den er en slager. For da kan jo folk kjenne at de blir nummen og konstantere at dette er gode greier....
Vel, meningen med innlegget mitt da mr kjepphøye DemenT, var å finne ut om det var noen måte å teste om det er bra på. Samt å høre om noen andre har erfart å ikke få funk de første gangene. Så enten får du svare på det, eller drit i det da. Faen heller
Jeg fortalte deg hvordan du kunne teste det. Jeg kan godt fortelle deg at det er vanlig å ikke forstå rusen helt i begynnelsen men at det blir bedre og bedre. Begge deler kunne du funnet ut ved å søke på forumet. Du lagde også tråden fordi du lurte på om du hadde blitt bøffa. Jeg gav deg det som er å gi av info om det over nett.

Så jeg vil si at jeg har svart på det, men at jeg i fremtiden definitivt kommer til å drite i det.
Tja, jeg fikk den "konge" følelsen da jeg sniffa cola 2. gangen. Da hadde jeg sitti å venta på den i evigheter, så at jeg hadde høye forventninger hadde sikkert noe å gjøre med den gode rusen jeg fikk (aldri fått så god rus på cola før). Men i senere tid når jeg har tatt cola har jeg ikke opplevd så bra rus som da (kan selvfølgelig ha noe med kvaliteten å gjøre), men mye går jo på psyken også. Så kanskje du ikke hadde den rette innstillingen? Er ikke noe ekspert jeg, men hva skader det vel å høre andres erfaringer? Lov det vel, DeMenT? ;P
Sitat av DeMenT Vis innlegg
Det er så umulig å svare på spørsmålet ditt at det er nesten ikke noe vits i å spørre og 90% av de som svarer deg her har garantert ikke peil på kola i det hele tatt, selv om de nok er hellig overbevist om det selv.

[Get off your big white horse!]

"Sprita opp med litt pepper el. Men som sagt jeg bare tipper.

[ good guess.. ]

Anbefaler på det sterkeste å ikke base cola (røyke) etter å ha sett hva det kan gjøre med mennesker og det er enda mer avhengighetsskapende..

[ Sant nok.]

(( BTW Du kan enkelt bruke bakepulver (aller helst salmiakk) fyre oppi ei skje e.l. Bl. forhold ca. 4/1 .Du sitter igjen med en små-seig sirup-guffe, du lar den tørke litt og fyrer opp.. Kjapt opp (og høyere..), og seff ned med 1 smell ))

Og bare et lite alvorsord (beklager):
Det er vel det stoffet som har gitt meg mest ubehag etter jeg kuttet ut det meste. Ikke fordi jeg hadde lyst på det hele tiden, men pga. psykiske spor som har tatt en stund å bearbeide. Kan ikke si det er ute av kroppen min enda etter 2 år uten, men det minker sakte men sikkert.
Vis hele sitatet...
[ Eeeh, "kremt" selvmotsigelse.. Men joda stemmer at det er veldig psykisk avhengighets-skapende. De fysiske "avrusnings" effektene går kjapt over, og om du begrenser bruken, så vil du ikke engang merke at du tok cola kvelden før, ( og at du drakk ei tønne med øl ). ]

APELOFF har et veldig godt poeng! Om du får en bedøvende effekt med å taste, så er IKKE d ensbetydende med at d er good shit. De "cutter" ikke med xylocain, men et tilsvarende stoff i salt-form. (Novacain elr no sånn..) Gir en lokal-bedøvende effekt, som lett kan forveksles med cola.

I en annen post så stod d noe om en "brus-test". D beste er nok å teste med vann. Uansett 1 bra "triks". Den "delen" som havner i bunnen av glasset er i all hovedsak buff.,

Gir ikke pulveret en "high" følelse, så er d enkelt & greit buff..

( "high" = min. 2 cm høyere, 2 x tøffere, 2 x kontroll, 2 x energi, 2 x smerte-terskel, 2 x utholdenhet o.s.v.)

Mentalt tilbakestående: Ta pulsen, før & etter
Sitat av karusellen Vis innlegg
[ Eeeh, "kremt" selvmotsigelse.. Men joda stemmer at det er veldig psykisk avhengighets-skapende. De fysiske "avrusnings" effektene går kjapt over, og om du begrenser bruken, så vil du ikke engang merke at du tok cola kvelden før, ( og at du drakk ei tønne med øl ). ]
Vis hele sitatet...
Det som er morsomt er at hadde du kunnet sakene dine hadde du visst at det jeg skrev først er situasjonen i Oslo i alle fall og jeg kan ikke tenke meg at det er bedre andre steder. Men jeg forventet å få høre den slags.

Og hvis du hadde lest det jeg skrev sist så handler det ikke om psykisk avhengighet, men psykiske ettervirkninger. Subtile sådan, men allikevel ubehagelige under noen omstendigheter.

Jeg tippa ikke ang. peppern, men % anslagene.
Sist endret av DeMenT; 5. februar 2009 kl. 00:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sabeehs, du burde lese noen av DeMenT sine tråder rundt om kring her på forumet, de sier i allefall meg at han vet hva han snakker om.

Alle skjønner at det ikke går ann å springe til nnf med alle slags ut bøffa varer, siden kritiske kilder som lukt, konsistens, smak og feeling er helt satt ut av bildet.
Det her blir bare for tåpelig for meg så måtte kommentere, beklager for OT.

Om du virkelig driter i DeMenT's meninger så kan du vel like så gjerne overse de?
Takk for meg og min OT og ship o'hoy shipper!
Sist endret av Malice; 5. februar 2009 kl. 06:35. Grunn: Dysletic mind
Sitat av Malice Vis innlegg
sabeehs, du burde lese noen av DeMenT sine tråder rundt om kring her på forumet, de sier i allefall meg at han vet hva han snakker om.

Alle skjønner at det ikke går ann å springe til nnf med alle slags ut bøffa varer, siden kritiske kilder som lukt, konsistens, smak og feeling er helt satt ut av bildet.
Det her blir bare for tåpelig for meg så måtte kommentere, beklager for OT.

Om du virkelig driter i DeMenT's meninger så kan du vel like så gjerne overse de?
Takk for meg og min OT og ship o'hoy shipper!
Vis hele sitatet...
Er ikke rart han blir litt små sur DeMenT da. Han er litt kjepp høy
No offence.
Kjepp høy? Han hadde vel det mest "close to earth" svaret jeg leste i denne tråden, ga masse tips og sa sine meninger. Dere/de andre har jo rene gjette leken, hva er premien forresten? =)
Sist endret av Malice; 5. februar 2009 kl. 07:15. Grunn: still dysletic ;>
Vært flere innlegg her som har blitt sletta skjønner du.
Men han kan virke litt provoserende, måten han snakker til folk på.

Men jeg hakke noe i mot han, bare prøvde og sette meg i hans situasjon
Hva skjer med å slette posten min a?
Folk som vill finnet ut om det de har skaffa er buff er ikke ute etter meninger, men klare svar!

heheh malice hvorfor iall verden tror du jeg gidder å lese tideligere poster fra dement?
Jeg tok han på det han skrev, det likte tydeligvis ikke en hårsår admin her.
sabeesh, for å sjekke at du er helt på jorde kansje? Ikke vet jeg og ikke bryr jeg meg stort heller, du får bare ta tips folk skriver som "Eplekjekkhet" osv. så får du se hvor langt man kommer med det =)
Men nokk ot fra meg :>

Men så er det det at det blir helt forbanna umulig å gji klare svar på ett spørsmål som trådstarter her gjør, så da blir det rene gjette leken som jeg nevnte. Får spørre deg også, hva får han som gjetter best?
Sist endret av Malice; 5. februar 2009 kl. 11:24. Grunn: Dritt tastatur ;p
haha, greit. Så var det et umulig spørsmål å svare på da. Var det så jævla big deal da? Legg tråden død da og ikke tenk mer på det da. Verre er det ikke
Dersom du skal fortsette å bruke kokain, finnes det jo narkotester du kan bruke. Ved å putte jkokainen i en liten slags ampull med et reagerende stoff, skal kokainen gjøre væske mørk blå. Fargen er indikert på ampullen, og avvik utover det som er satt varsler vel om at stoffet ikke er særlig rent.

Fra min tid som student i Nederland, vet jeg at det var mulig å teste dopet lovlig på noen utesteder. Dette var en kompromiss mellom utestedene, politiet og helsevesenet. De antok at kids ville ruse seg uansett, og møtte dem derfor på halvveien slik at de kunne teste det de skulle ta.
Nederland er et genialt land. Blir nok ikke å holde meg så mye til kokainen nei, siden det koster flesk. Kanskje en sjelden gang.. Ellers holder jeg meg til bønna jeg
Det er ikke umulig å svare på, det du fikk var buff.
Ikke klin til med 3g neste gang, aldri betal over 1000 for grammet heller, det er svindel.
bli smartere http://no.wikipedia.org/wiki/Kokain

Malice du er så på viddende at jeg ikke gidder å rett deg engang
Jeg har ikke lest så mye på svarene du har fått ot, men jeg vil tro du har fått noe dritt.

Kjennetegn for god Kokain:
- Utrolig sterk markant lukt(nesten som parfymen; Tuscan Leather)
- Lokalbedøvende(nummen fra leppa til panna, etter noen striper og litt slikkeri)
- Når du tar striper vil du enten føle velbehag - kongefølelse - noia? - eller rett og slett bare føle deg dummere enn du allerede er.
- God kokain gir helt klart den beste rusen etter et års(eller mer) misbruk av stoffet. Da må du ta det bare for å føle velbehag, fordi du har ikke noe mer av det igjen. Hoho!
Oh! the drama.

Sitat av M4stermind Vis innlegg
haha, greit. Så var det et umulig spørsmål å svare på da. Var det så jævla big deal da?
Vis hele sitatet...
Nei, det var ikke det før folk tok helt av etter min første post. Er ikke det fortsatt, og grunnen til at jeg postet var kun for å gi deg et seriøst svar selv om jeg skjønte at det ville provosere noen.

Sitat av SkillThatSkill Vis innlegg
Vært flere innlegg her som har blitt sletta skjønner du.
Men han kan virke litt provoserende, måten han snakker til folk på.

Men jeg hakke noe i mot han, bare prøvde og sette meg i hans situasjon
Vis hele sitatet...
Ingen av mine innlegg i tråden er borte så siden du ikke har noe i mot meg hadde jeg satt pris på om du ikke antydet at jeg har tatt helt av og fått slettet masse inlegg.

Mvh
Ta en narkotest ?
kjøp kit, søk på google.,
Sist endret av AndersLøv; 5. februar 2009 kl. 19:12.
er liten vits i å sitte å spekulere i om hvor dårlig kola du fikk.
Men dårlig var den nok ganske sikkert
hvor kjøpte du dette? på plata i oslo? der er det ikke ofte noe som er i nærheten av godt.
kjøpt på plata 2 ganger tror jeg, i løpet av mange år.
ville gitt 300kr for grammet hvis jeg lukta\kjente\smakte på den og fikk bekreftet at det iallefall var _noe_ kola i den jævla coctailen av buff fra alle ledd helt opp til toppen, og selger du på plata så er det et par over deg i næringskjeden for å si det sånn

Selv ble jeg dritskuffa første gang jeg kjøpte kola.
Den var forsåvidt relativt grei, men det er mange som ikke merker noe særlig av kola første gang. Spesielt hvis man er edru.
Personlig syntes jeg kola er helt bortkasta uten alkohol. nå skal det nevnes at det blir litt "farligere" å ta det, dette fordi kokainet omdannet til cocaethylene som visstnok skal være mye mer skadelig for kroppen enn kokain alene.
Mitt beste råd er å bestille testkit fra www.ez-test.com så får du svart på hvitt beskjed i hvor stor grad colaen din er
blandet ut eller ikke. Får du tak i hele eller halve egg (halvt 5 g og helt 10 g ) så er sjansen mye større for at det er ganske ren cola. Det finnes mange lokalbedøvende stoffer som blandes med cola for at du skal bli nummen og tro at det er god vare . Test alt ! Lykke til ! )
Sitat av Malice Vis innlegg
Kjepp høy? Han hadde vel det mest "close to earth" svaret jeg leste i denne tråden, ga masse tips og sa sine meninger. Dere/de andre har jo rene gjette leken, hva er premien forresten? =)
Vis hele sitatet...
neh, han var litt kjepphøy

han kan sikkert sakene sine, ingen tvil om det. Men kjepphøy var'n
Ut i fra hva du skriver så fikk du dårlig brus. Men hva vet vi, har ikke testet det og det var din første gang på stoffet slik flere har nevnt.
At du betalte 3500 for 3 gram sier vel kansje bare noe om hvor du kommer fra i landet? Det er hvertfall ikke vanlig pris på østlandet. Du burde fått 5g for 3,5 tusen. Det har blitt vanlig hvor jeg kommer fra hvertfall. Nå er det jo også nesten lettere å skaffe kola enn hasj da, så har innvirkning på prisen det også.

Slik en eller annen sa her tidligere så merker du når du fort når du får bra brus. Da sitter du ikke å lurer på i ettertid på om den var bra eller ikke . Da holder det med to små linere for å få deg i humør 0,5-1 holder for en hel kveld.
Det er en grunn til at kokain kommer på 2.plass på diverse "dop-lister"(1. Heroin).

Jeg mener selv det er utrolig dumt å kjøpe brus av "små-pushere" (tar inn 10 og selger "6" for å få sitt eget gratis).
Får de noe bra så blander de det litt ut, og kjøper noen 5 av de igjen så blander de det også litt ut. Sier ikke alle gjør det, men mange. Fordi det er så jævlig dyrt og blandt annet meg selv har gjort meg fattig på det "dritt-stoffet". Blir ikke så nøye lenger, bare man kjøper det som coke. Om man må ta 0,1-0,2 for å merke noe som helst har ingen ting å si lenger.

Bedre å planlegge litt, prøve å skaffe noe bra varer før helgen kommer hvis du har planer om å dra ut. Da kan du kjøpe deg 1g og ha hele kvelden istedenfor å kjøpe en 2'er sent på kvelden for så å ringe et par timer seinere og kjøpe 1 til. ringer du 00.00 og utover så skal det vel litt til for å få varer som "ikke er buffa ut".
Tro det eller ei, men dette er ikke en diskusjon om meg eller mine uttalelser så kanskje vi skal holde oss til topic fra nå? Hva hvem mener om hva jeg er eller ikke er, er i beste fall irrelevant. Er det så viktig å få sagt at jeg er kjepphøy el. er det bare å sende PM. Jeg ler hele veien til innboksen.

Fristende å sitere Jack Nicholson fra "A few good men" her, men skal la være.
Sist endret av DeMenT; 9. februar 2009 kl. 15:55.
Jeg tar sjangsen på å lure inn ett lite spørsmål å håper på svar. Var på handletur for ikke så lenge siden for å kjøpe litt wee, men når jeg var der fikk jeg tilbudet om kokain. jeg har prøvd før og tenkte: "Hvorfor ikke?". han tok frem ett gram så jeg fikk se på sakene, det var en hard klum som så ut som hardpakkede krystaller og når jeg dro lissa svei de litt å jeg ble helt nummen i hele munnen og i nesen. Jeg vet at det er normalt men dette var noe jeg aldri hadde opplevd før, han sa den var helt ren å ublandet.. lurte på om noen av dere kunne fortelle meg om dette er normalt for jeg har aldri sett cocka i klumpform før
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Det er mange som tar cola i rockform som et tegn på god cola. Det er ikke nødvendigvis det, men siden du sier du ble helt nummen er jo dette også et tegn på at den var god, men det kan også være tannlegebedøvelse. Et tredje tegn ville jo være at du fungerte bra, gjorde den det? Hvis ja, er det jo bare god stemning
den funka relativt bra, har ikkje snorta så mye før så har ikke allverden med erfaring.. men jeg ble veldig happy, pratet ekstremt mye å hadde en mild å fin rus skal kjøpe mer i morgen så vi får se hvordan det funker da:P
Sitat av jommpa Vis innlegg
den funka relativt bra, har ikkje snorta så mye før så har ikke allverden med erfaring.. men jeg ble veldig happy, pratet ekstremt mye å hadde en mild å fin rus skal kjøpe mer i morgen så vi får se hvordan det funker da:P
Vis hele sitatet...
Hehe, det er sånn det starter
▼ ... over en uke senere ... ▼
FWIW: Da jeg bodde i England ble colaen generelt blandet ut med lidocaine, xylocaine, talkum, fruktsukker og/eller ett eller annet avføringsmiddel. Det var stort sett umulig å få tak i noe bedre enn 70% med mindre man hadde SPESIELT gode kontakter.

Sitat av nissefanten Vis innlegg
FWIW: Da jeg bodde i England ble colaen generelt blandet ut med...
Vis hele sitatet...
Glemte selfølgelig amfetamin. Svært vanlig der også, og ettersom det er færre speed-brukere i England ble slik cola ofte oppfattet som ultra-bra.
Sist endret av nissefanten; 23. februar 2009 kl. 20:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er veldig vanlig i Norge også at folk tror pepperkolaen er teh shit og klager på godsaker. Og jeg mener, merker man ikke forskjell på pepper og kola har man ikke mye peil på kola (eller pepper).
Sitat av DeMenT Vis innlegg
Det er veldig vanlig i Norge også at folk tror pepperkolaen er teh shit og klager på godsaker. Og jeg mener, merker man ikke forskjell på pepper og kola har man ikke mye peil på kola (eller pepper).
Vis hele sitatet...
Oi, har de gjort en landsdekkende test på dette og nå? Jaja, men er det ikke slik at normdmannen skal granskes i huet og ræva staten.
Ta deg en prat med noen som sitter godt plantet på andre siden av bordet, så trenger du ikke noen landsdekkende undersøkelse.
Nissefanten: Lidokain? Er ikke det bedøvelse? Skyt meg om jeg er dum her, men blir det ikke jævli ekkelt om man er bedøvd i hele trynet? Tror det var lidokain jeg brukte på et utslett jeg hadde på ryggen, kjente ikke en dritt da iallefall.