Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1931
Er på jakt etter ny kontor/gamingstol hjemme.
Har snust litt på denne: https://www.komplett.no/product/1136...abric-ash-grey

Virker som det kanskje er gunstig med stoff kontra imitert lær.

Eventuelt noen andre stoler å anbefale? Krav er at ryggen kan lenes helt tilbake.
Sliter litt med røten korsrygg, så tror muligens disse stolene kan passe bedre enn standard kontorstoler.

Har forsøkt div kontorstoler på jobb, noen opp i 10k + klassen og felles for de alle er at de ikke passer meg sånn spesielt godt. Greit nok til kontorarbeid hvor man sitter med rak rygg og varierer litt mellom det, standing desk og møter, men hjemme ønsker jeg en mer avslappende stol med innstillingsmuligheter.

Ser det er flere tråder om stoler her, men av litt eldre sorten så har kanskje kommet noen nye alternativer.
Secret lab all the way beste stolen jeg har prøvd.

Men utenom det er hyperx stealth ganske lik secretlab.

Den du refererer til har jeg ikke prøvd men de ser god ut og var planen før det ble kjøp av secretlab.
Sitat av pyrrojibb Vis innlegg
Secret lab all the way beste stolen jeg har prøvd.

Men utenom det er hyperx stealth ganske lik secretlab.

Den du refererer til har jeg ikke prøvd men de ser god ut og var planen før det ble kjøp av secretlab.
Vis hele sitatet...
Er det noen norske nettbutikker som videreselger disse? Eller må de importeres? Har hørt om secretlab da jeg saumfarte youtube etter reviews, men fant ingen norske leverandører da.
Bestille fra siden til secretlab. De selger den til Norge uten moms som såkalt direct price.
Sitat av pyrrojibb Vis innlegg
Bestille fra siden til secretlab. De selger den til Norge uten moms som såkalt direct price.
Vis hele sitatet...
Ok, så du måtte momse den når du fikk den da?
Sitat av RayMonk Vis innlegg
Ok, så du måtte momse den når du fikk den da?
Vis hele sitatet...
Betalte 299kr til posten.
Har brukt Secretlab Titan selv i 3 år nå. En fantastisk god stol som anbefales på det varmeste.
Sitat av Marken Vis innlegg
Har brukt Secretlab Titan selv i 3 år nå. En fantastisk god stol som anbefales på det varmeste.
Vis hele sitatet...
Gikk for omega da jeg ikke er den høyeste personen men fantastisk stol
Jeg har en arozzi soft fabric stol.

Veldig fornøyd med den. Bra kvalitet, solid og god å sitte i over lengre økter.

Jeg har endel problemer med korsryggen, men da jeg sitter i denne stolen så støttes ryggen skikkelig og det føles like digg å sette seg ned i den hver gang.
Sitat av Marken Vis innlegg
Har brukt Secretlab Titan selv i 3 år nå. En fantastisk god stol som anbefales på det varmeste.
Vis hele sitatet...
Snuser på Titan selv da jeg er 180 og Omega er i grenseland der. Dessuten er det at man kan sitte med beina i kryss forlokkende.

Sitat av pyrrojibb Vis innlegg
Betalte 299kr til posten.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hvordan du bare betalte 299? Stolen koster i skrivende stund 3200-ish kroner. Plusser man på 25% blir det jo
800kr ekstra, samt gebyr til posten oppå det?

Sitat av Odd Vis innlegg
Jeg har en arozzi soft fabric stol.

Veldig fornøyd med den. Bra kvalitet, solid og god å sitte i over lengre økter.

Jeg har endel problemer med korsryggen, men da jeg sitter i denne stolen så støttes ryggen skikkelig og det føles like digg å sette seg ned i den hver gang.
Vis hele sitatet...
Digg, da blir det nok denne eller en secretlab, må bare klare å bestemme meg...