Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1657
Jeg ble dopet med i Polen nylig. Var på en shady bar og fikk en shot. Jeg tok den, mens kompisen lot være. Boom! 18 timer i en psykoselignende tilstand skjer etter dette.

Jeg husker ingenting, men folk beskriver meg som helt ute. Sa ingenting som ga mening, hvilepuls på 100, veldig glad, men samtidig helt forvirret og gjorde helt ukritiske ting. Urinerte midt på torget og jeg kunne i grunn gjort hva enn noen ba meg om å gjøre. Dette ledet frem til at jeg klarte å rømme fra kompisene mine utover dagen og forsvant i Polen. 18 timer senere kommer jeg til meg selv igjen og husker kun små bruddstykker.

Er det noen som har peiling på hva slags rusmiddel jeg kan ha blitt dopet på? Har aldri hørt om noe som kan virke så lenge og intenst. Jeg kan ikke huske noen ting selv, men har tatt litt bilder fra opplevelsen og det ser i grunn bare ut som jeg mistet 90 iq-poeng da dette foregikk.

Sliter litt med å finne ut hva det kan ha vært. Kanskje er det også bare en dårlig reaksjon på rusmiddelet, men jeg har aldri tidligere opplevd noe slikt og har eksperimentert litt.

Blir glad for alle tips!
Hvordan smakte shotten?
Trådstarter
2 0
Det kan jeg ikke huske.
Ikke at jeg har peiling men kanskje det kan ha vært GHB eller noe lignende? Visst man tenker at det ble tilsatt noe grums i shotten din.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
En kraftig RC benzo kanskje, skal ikke mange mg til med noen av de. Kanskje no vanlig benzo hvis de var sneaky og lagde en alkohol tinktur eller du var veldig full og ikke merka pillegrøt i shotten. Er man temmelig full så skal det ikke så mye til for å bikke over. Så kraftig effekt av GHB og alkohol ender vel oftest med bevisstløshet og ambulanse, med benzo er man på beina og borte i hodet. Hvis det var veldig nylig kunne du tatt en pisseprøve for nyskjerrighetens skyld.
Sist endret av Bothrops; 1 uke siden kl. 02:09.
Støtter forslaget om RC benzo.

Sitat av TsoiZhiv Vis innlegg
Ikke at jeg har peiling men kanskje det kan ha vært GHB eller noe lignende? Visst man tenker at det ble tilsatt noe grums i shotten din.
Vis hele sitatet...
Ghb i 18 timer?
Sist endret av TrippyKing; 1 uke siden kl. 05:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres nesten ut som en stor dose syre spør du meg, men da hadde du nok merka det haha
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Tenkte først GHB, men kan også være DXM (?). Mye alkohol innblandet i miksen. Det kan hende at du har drukket mer alkohol i etterkant også, som gjør det vanskelig å gjette alle påvirkende faktorer for 18 timer I psykose lignende tilstand. PCP dukket også opp for meg som en mistanke, men etter å ha sjekke opp på nett virker det til at det har relativt kort halveringstid, så høres lenge ut å være i den tilstanden såpass lenge uten å huske noe. Men det kan jo hende at du har fått veldig stor dosering, og da er ikke ordinære pekepinner på halveringstid like verdifulle uansett i forhold til opplevd rus og varighet.

Vil understreke at jeg ikke har erfaring med noen av disse rusmidlene utenom alkohol.
PCP kan sitte lenge i ved større doser. Gjorde det en gang og følte meg demonisk i nesten ett døgn. Kan også være en eller annen rc vedkomnende har fått i seg.
Har havnet i samme tilstand på bare alkohol. Jeg kan få en utømmelig lyst på alkohol, miste fullstendig kontroll og drikke til tilgangen er borte. Har aldri blitt dårlig så kan drikke idiotiske mengder virker det som. Og jeg er ikke tilstede selv. Våkner i en random seng med en dame jeg aldri hadde ligget med edru eller på Nash 10 mil fra der jeg startet. Blackout fra den utømmelige lysten melder seg.

5 år edru nå, for jeg har ikke kontroll med alkohol, man skal ikke undervurdere hvor kraftig man kan blacke ut med bare alkohol når man ikke blir psykisk dårlig. Skulle ønske jeg var typen som sovner kl.01 eller kaster opp og drar hjem
Hva er greia med at barer skal dope ned folk?
Sitat av klattus Vis innlegg
Hva er greia med at barer skal dope ned folk?
Vis hele sitatet...
Polen er et fint land å reise til ofte, men det er mye samarbeid med mafia og kriminelle som er veldig glad i å ta fra deg alle penger om du er turist. Har dog vært i polen en gang men det var helt på grensa til hviterussland. Heldig vis hadde vi med noen polakker som bare ville oss godt. Var egentlig bare en regel vi trengte å forholde oss til. Ikke gå inn på steder med dørvakter. Ironisk ad fuck men disse tjener vel ikke så godt mye scam og drit i polen og hørt flere historier.

Men fremdeles et jævla bra sted, mye billig god mat. Høyt renhold og utesteder og små puber ble vasket en gang i timen. Satt på samme stedet i 14 timer. Drakk som noen svamper hele gjengen, hver gang jeg var å pissa var det nyvaska.

Men at folk blir dopet ned finner jeg ikke litt rart. Jeg sier ikke polen er et utrygt land å reise til, men du skal ha en god dose respekt og tunga rett i munnen, særlig om du ikke ligner på en polakk, som jeg er så «heldig» at jeg gjør
Høres ut som alkohol
Jeg har vært i tilsvarende state på Rohypnol, amfetamin og smirnoff ice ����