Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 8630
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Jeg er helt sikker på at de som kommer med "hva om det var dine døtre"-tips tenkte akkurat [i]det[i] Da de selv mistet jomfruen til en/ei tenåring....

Men til [b]TS[b]. Ikke vør å b ry deg for mye, med mindre du faktisk har følelser for henne. Som nevnt tidligere i tråden, still opp som en venn, men ikke ta kontroll.



OK, jeg trudde det skulle skje noe med skriften... Sorry for dårlig innlegg
Vis hele sitatet...
tip, denne: [ x ] åpner for et argument, denne [ / x ] viser slutten på et så blir [b] [/ b] etc.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva hvis disse jentene var dine døtre?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg hadde en 16-årig datter, ville jeg hatt innetider og jeg ville vært våken og ventet på at hun skulle komme hjem. Om hun skulle sove hos en venninne, ville jeg snakket med foreldrene til venninnen. Og jeg håper da virkelig hun ville våget å ringe meg om det skulle oppstå problemer!

Det er vel ikke sånn at disse 16-åringene er helt alene i verden selv om de får gå på fest?