Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1227
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er noe av det jeg undrer meg mest på? Selv besvimer jeg nesten av tanken på å selv måtte føre en nål inn i armen min. Og jeg vil jo anta at det må være likt for flere av dere som bruker intravenøst rusmidler.
Hold deg langt unna tanken om IV om du har den reaksjonen tenker jeg. Det gjør ihvertfall jeg. Ikke nødvendigvis at det er vondt, men plutselig sitter man der uten et snev av selvkontroll og ser alt gå i grus.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen kommentar, hold deg unna sprøyten bare.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd det meste utenom IV.Det er jeg glad for idag.
Jeg begynte med sprøyter relativt tidlig, og det forandret misbruket mitt drastisk. Plutselig gikk det fra en gang i ny og ne til konstant forbruk, så det fjernet det som var gøy til å bli mer jobb. Det ble også mye vanskeligere å slutte, for jeg ble liggende om natta og drømme om nåla så jeg savner ikke stoffet like mye som jeg savner nåla.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det du (forhåpentlig ikke) blir vant med er et rush som kommer fortere enn alle andre inntaksmetoder og dermed gjør deg avhengig på et helt annet nivå enn ved f.eks. dropping, sniffing eller plugging. I tillegg eksponerer du blodbanen din direkte for ting som er lagd i en garasje av kyniske kriminelle som kun tenker profitt. Ikke.
Er ikke vondt, men det er en dårlig vane å ha fordi blir man glad i nåla, noe man fort kan bli grunnet ritualet, hurtige virkning og mer rus for pengene, så er det vanskelig å gå tilbake til en inntaks metode som føles unødvendig tregt og sløsete igjen.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble forelsket i nåla etter å ha vært innlagt på sykehus. En veneflon i armen og rask bødevelse og beroligende, wow det var sykt. Fikk også narkose gjennom samme nål og det fascinerte meg hvordan kroppen reagerte så raskt og jeg reiste bort og kom tilbake.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde enorm sprøyteskrekk hele livet. Mye pga av hyppige blodprøvetaking nårnjeg var liten kombinert med blodårer som var vanskelig å treffe.

På tross av dette begynte jeg å injisere rusmidler. Dem første tiden orket jeg ikke tanken på å sette skudd selv, men etterhvert så må man jo bare.

Blir du hektet på nålen så overvinner den trangen all frykt du måtte ha for sprøyter