Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 387
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ønsker å kjøpe en vaporizer som kan brukes til både grønt og brunt. Har søkt et par dager nå og kommer frem til arizer solo II eller mighty, men klarer ikke å bestemme meg da jeg aldri har hatt en vaporizer før og vil gjerne ha en som flere kan vouche for!
Hvilken anbefaler dere?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt Flowermate Slick i 2 år nå, og er veldig fornøyd. Den bruker 18650-batterier så er enkel å ha fulladet hele tiden (enkelt hvis du har flere batterier).
Anbefaler denne!

Men har selv lyst til å oppgradere Vurderer Crafty +
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Likte ikke arizer solo selv. Synes det var dårlig trekk. En kompis kjøpte Pax, synes det var enda dårligere. Ble kort vape karriere. Gikk tilbake til joint helt til jeg en dag slet med å puste når jeg våknet. Kjøpte en billig vape bare for å teste igjen. Xmax 2 pro. Blir ganske varm men det er alt. Bedre trekk, funker like bra eller bedre. 1/3 av prisen. Eneste jeg er bekrymet for er om det kan være noe giftig i de billigste. Vapee tungmetall eller noe høres ikke bra ut. Men har ikke peiling.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har også brukt en Slick i et år eller to og er strålende fornøyd.
Det er lettere å velge en god vaporizer om du forstår hva som er viktig i en vape for deg. Som f.eks om den er knuselig osv.

Jeg ser hardt på tiny might 2 nå. Dynavape vong har også fått endel god omtale og den vil definitivt fungere for både grønt og brunt.

Men den bruker man en sånn butan flamme på. Jeg syns det er kjekt å trykke på en knapp.

Mighty bruker 60 sek på å bli klar og 4 timer visstnok på å lade med medfølgende lader. Tinymight 2 blir klar på 2 sek og har visstnok godt trekk.

Aner ikke om den fungerer med brunt