Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6156
17. Mai nærmer seg og jeg og et par kompiser har tenkt å ta mye MDMA å ha ett døgn med crazy party.

Det jeg lurer på er å mye MDMA kan man egentlig ta iløpet av ett døgn uten at det skal være fysisk farlig for kroppen.

Usikre på planen, men mister man godfølelsen av å ta det to dager på rad, eventuelt 2 dager i strekk?

Vi hadde jo egentlig tenkt å ta en dose på morgenkvisten til champagnefrokosten å holde formen jevn og god fram til neste morgen (18.). Vil det å ta molly på morgen redusere effekten av nye doser senere på kvelden? Evnt. visst vi hadde tatt det natt til 17 er det da mulig å holde formen gående og god fram til 18. uten å være dårlig/fucka?

Det blir nok også alkohol og cannabis inn i bildet.
høres slitsomt ut å starte med emma til frokost og holde det gående til etter midnatt, lykke til. lag doser på forhånd og prøv å fordel bombene utover dagen. drikk og kos deg men husk at emma (Mdma) er det som står i fokus. Du skal ikke bli dritings på alkohol i tillegg til å ta 1g+ liksom. Weed er chill når du tar emma, du blir jo ikke stein i det hele tatt men du kan lett røyke 40g med kompisgjengen din gjennom kvelden
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
høres slitsomt ut å starte med emma til frokost og holde det gående til etter midnatt, lykke til. lag doser på forhånd og prøv å fordel bombene utover dagen.
Vis hele sitatet...
GO HARD OR GO HOME! Haha, tror du det er mulig å nå ny topp på natta visst vi dropper på morgenen?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg vil påstå dette er en utrolig dårlig ide. Du kommer til å krasje hardere enn du noen gang har gjort, og hvis du ikke vet hvordan det føles, så er det IKKE å anbefale.
Tok 500mg fordelt på 3 timer, tura litt for godt vil jeg si. Opp til deg vil jeg si og kvaliteten på emman.
Du vil ikke bare oppleve tidenes nedtur, men du vil rett og slett miste effekten et lite stykke inn i turen. På et tidspunkt vil du ikke oppleve noe annet enn en litt speeda og kjip følelse uansett hvor mye mer du tar. I tillegg tviler jeg på at det er særlig sunt for hjernen. MDMA er relativt trygt, men bare i lave doser over kort tid. Bare det å ta det 2 dager på rad er sterkt frarådet, å holde det gående i 2 dager høres ut som tidenes dårligste idé.
Sist endret av Nydelig; 13. mai 2016 kl. 11:22.
Nå er det da ikke sånn at alle merker nedtur? Noe må man jo regne med uansett
Nei, men når dere planlegger å redose såpass lenge er sannsynligheten større for en merkbar nedtur.
I tillegg er dere såpass tomme for serotonin etter den 3./4. dosen at det ikke skjer stort annet enn litt speediness og større nedtur.

Høres ut som en fet nasjonaldag dere har planlagt, kos dere og stay safe
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Nå er det da ikke sånn at alle merker nedtur? Noe må man jo regne med uansett
Vis hele sitatet...
Jeg vet av erfaring at å ta mdma to dager på rad burde gå greit, men du må forvente sterkere nedtur en vanlig og du blir veldig sliten.

Om du har tenkt til å ta det to dager i strekk, vil du garantert krasje. Det er absolutt ikke til å anbefale. Som Nydelig sier vil du underveis miste effekten å bare få det kjipt og bivirkninger, og når du er edru får du sikkelig nedtur..
Dette høres ut som om en utrolig dårlig ide. Du kommer til å grille hjernen din etter 3-4 droppet, og ikke oppnå så mye effekt lenger. Holder man på sånn så er man garantert å miste magien ved MDMA.

Bruk emma med måte og få en herlig afterglow istedenfor en kjip nedtur.

http://www.rollsafe.org
Sitat av layzn Vis innlegg
Høres ut som en fet nasjonaldag dere har planlagt, kos dere og stay safe
Vis hele sitatet...
Jaaaaa!! Eneste jeg er redd for er at folk legger merke til jeg tripper og eller blir stansa av onkel
This is bat country!
gregory's Avatar
Dette er rein idioti.

Du griller hjernen så til de grader. Du blir så ekstremt psykisk og fysisk sliten. Jeg vil ikke engang tenke på nedturen dere kommer til å ha.
Husk at hjernen skal du ha hele livet ditt. Veldig greit at den fungerer.

Uansett. Dropp heller MDMA i 12 tiden, ha med en liten booster. Etter det kan du ta ei lita stripe amf innemellom for å holde koken opp gjennom kvelden.
Ikke ta emma så tidlig hvis dere planlegger å drikke fra morgenen av. Da vil dere garrantert crashe. Start rolig med alkoholen, og ikke røyk så mye weed på starten av dagen heller. Jeg ville ha startet med en moderat champagnefrokost, for å så innta emma på ettermiddagen og utover kvelden. I kombinasjon med alkohol ville jeg ikke røyket før dere ikke føler for å ta mer emma. Det du beskriver er en "recipe for disaster". Selv liker jeg best å ta psykadelika selv uten å kombinere det med noe annet, kanskje en liten joner på oppturen, og en når det begynner å gå nedover.

Man burde ha respekt for emma kombinert med andre stoffer!
Sist endret av brennesle; 16. mai 2016 kl. 15:15.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Så lenge dere ikke går tom for alkohol så blir det å fungere supert. Går dere tom for alkohol så blir livet å suge hardt. Ikke bli edru før dere sover.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Så lenge dere ikke går tom for alkohol så blir det å fungere supert. Går dere tom for alkohol så blir livet å suge hardt. Ikke bli edru før dere sover.
Vis hele sitatet...
Feil, alkohol vil ikke fungere som noen mirakelkur for å holde koken oppe på MDMA i to dager.

Til TS, (mulig jeg er for sent ute): Skremmende å se folk opptre så misinformert. Dette er et fantastisk rusmiddel så lenge man har respekt for det, men uten respekt og moderasjon kan MDMA utgjøre en betydelig belastning for kropp og sjel og det finnes mange der ute som har fått langvarige bivirkninger av denne oppskriften (http://www.bluelight.org/vb/threads/...-amp-Support-4).

Dette er veldig individuelt, men personlig føler jeg at alt over 0.4g er å leke med ilden. Etter tre/fire redoseringer går den gode opplevelsen over til fysisk ubehag og kjevekjøret blir for intenst. Muskler blir anspente og euforien blir overdøvet. Ville anbefalt det samme som en over her, og droppe på ettermiddagen og tatt det rolig med alkoholen. Uansett hva du velger/valgte å gjøre, ønsker jeg deg euforisk 17. mai
Ta å skaff noe amf også, så går det vel bra
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Knekkmael Vis innlegg
Ta å skaff noe amf også, så går det vel bra
Vis hele sitatet...
slutt å kom med dårlige råd. Hvis du mente amfen kunne brukes ETTER rollen, som ikke bør vare mer enn 8 maks 10 timer så ok. Men amf eller brus oppå MDMA er ikke noe som "vel går bra"
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av wat Vis innlegg
Feil, alkohol vil ikke fungere som noen mirakelkur for å holde koken oppe på MDMA i to dager.
Vis hele sitatet...
Jeg hater å sjekke freak.no etter ei fyllekule. Jeg skriver tilfeldig piss på tilfeldige tråder. Jeg er ingen ekspert innen emnet og regner med at du har mer rett enn en dritings Dongerino klokka 2 på natta.
Turet ganske heftig for noen måneder siden. Gikk vel med 2 gram på to dager og det resulterte i at jeg gikk ruznd i leiligheten min og besvimte. Hadde kjørt på fra morgen til kveld. Er på ingen måte å anbefale.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Turet ganske heftig for noen måneder siden. Gikk vel med 2 gram på to dager og det resulterte i at jeg gikk ruznd i leiligheten min og besvimte. Hadde kjørt på fra morgen til kveld. Er på ingen måte å anbefale.
Vis hele sitatet...
hvordan følte du deg dagene/ukene etterpå? jeg tok ca 2 gram tilsammen 2 kvelder/netter på rad og var helt ødelagt fysisk og psykisk i 11-12 dager etterpå. selvom jeg vet det var kraftig misbruk så har jeg ingen planer om å prøve det mdma igjen
Ble en grammer tilsammen alene iløpet av kvelden. På byen gikk vi inn på doen hvert 20 min. den siste timen for å redosere nasalt. Var helt crazy, følte meg så jævla konge hver gang jeg rippa en ny stripe. Kom blod på seddelen og blødde neseblod etterpå. Syntes bare det var sykt og et tegn på at nå er man beyond limits. FET! trippa helt å labba i 2 timer fra klokken 4 til 6 etter vi ble kjørt hjem 5km unna der vi skulle. i bare skjorte. Jeg skjønte ikke en dritt av hva som skjedde, helt mindfuck. Har sovet en halvtime klokken 8, fyrer og er kjenner det henger igjen mye etter igår nå som jeg skriver dette. Fikk mye mer respekt for greiane, det var helt helt retard det meg og kompisen min snakka om på den 2 timer lange gåturen. Vi skjønte ikke en dritt begge 2. Begge våkna til flere ganger, men falt ut igjen 4 sekund etterpå og det gikk ikke ann å huske det du snakka om for 30 sekund siden. Nå skal jeg sove å prøve å spise noe mat.
ållø så heftig det hørtes ut! crazyyyy mann!