Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 2541
Så... Jeg trenger å kjøpe et nytt spill IGJEN...
Mitt budget er 240 kroner, og må være fra steam.

Jeg like action, skyting, som er multiplayer.
Her er en liste over hvilket spill jeg har allerede;

http://i.imgur.com/ES2cpmP.png



Så lurer jeg... Jeg mistet CAll of duty modern warfare 2 får et par år siden, og lurte på... Er det folk som spiller online der enda? Er det mange? Viss det er, så kjøper jeg kansje tilbake modern warfare 2.

men anyways... Er det noen bra spill? Jeg vil IKKE ha serious sam 3. er litt rart lol

GI meg tips.
Chivalry: Medieval Warfare!

Drit kult spill, koster rundt 15 euro, litt over hundre lappen

Og det med MW2, tviler på at det er mange som spiller, det er sikkert en hackfest fordi IW bokstavelig talt driter i det.
En del spiller MW2, men mange hackere på pc. Anbefaler FarCry3, noe jeg syntes var veldig bra og også kansje Battlefield 3?
Njaa, prøvde mw2 her om dagen, umulig å spille ordentlig uten aimbot i trynet, heller statset på mw3, litt mindre der, møter dog noen.
Problemet er... Jeg har bare 240 kroner igjen på et spendon kort jeg kjøpte her om dagen, haha. Så kan ikke kjøpe noe spill som koster 49 eruo...

GÅr det ann å kjøpe battlefield 3 på nettet uten å bruke cd? Jeg hater å kjøpe spill på CD Lol.
http://www.kinguin.net/battlefield-s...rigin-key.html

90 kr! kjøpte selv bf3 i går
Sist endret av koalafant; 23. januar 2013 kl. 20:52.
IAMA_Thinker_AMA
Psychedelia's Avatar
1 2
Portal 2 110 NOK (14.99€)
Et helt konge spill du bør ha på lista. Dette er hovedsaklig single player, men har også en CO-OP bit.

Far Cry 3 370 NOK (49.99€)
Kjøpte dette for litt siden på Steam salg og det kan absolutt anbefales på det varmeste. Et herlig spill! Om du venter litt så er nok på salg igjen snart, tror jeg.

Disse to ville jeg anbefalt. Begge er gode spillopplevelser du sent vil glemme.

Sitat av Norskemannen Vis innlegg
å lurer jeg... Jeg mistet CAll of duty modern warfare 2 får et par år siden, og lurte på... Er det folk som spiller online der enda? Er det mange? Viss det er, så kjøper jeg kansje tilbake modern warfare 2.
Vis hele sitatet...
Jeg ser folk på Steam-listen min spille det fortsatt. Men i min erfaring er det lite lobbies og generelt en dårlig multiplayer-opplevelse.
Sitat av koalafant Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Huh? er dette en legit side? noen fortell meg plis, kunnne tenkt meg å kjøpt bf3.
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Huh? er dette en legit side? noen fortell meg plis, kunnne tenkt meg å kjøpt bf3.
Vis hele sitatet...
jeg har kjøpt ca 15 spill der! alle funker perfekt.
Sitat av koalafant Vis innlegg
jeg har kjøpt ca 15 spill der! alle funker perfekt.
Vis hele sitatet...
Njam... Men er litt usikker... Har aldri hørt om siden, pluss det er så mange linker og sånt der med ulike priser, kan du si meg hvilken jeg burde ta? Og åssen bruker jeg den koden da?

Noen tips på hvor jeg kan bruke den bf3 keyen da? viss jeg kjøper den?
Sitat av Psychedelia Vis innlegg
Portal 2 110 NOK (14.99€)
Et helt konge spill du bør ha på lista. Dette er hovedsaklig single player, men har også en CO-OP bit.

Far Cry 3 370 NOK (49.99€)
Kjøpte dette for litt siden på Steam salg og det kan absolutt anbefales på det varmeste. Et herlig spill! Om du venter litt så er nok på salg igjen snart, tror jeg.
Vis hele sitatet...
far cry og portal tar du jo ifra piratebay. vertfall portal ettersom det ikke er online der i det hele tatt.
Sitat av koalafant Vis innlegg
far cry og portal tar du jo ifra piratebay. vertfall portal ettersom det ikke er online der i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Men jeg bruker ikke den siden, fordi jeg er legit, vill ikke ha sånn keyloggers eller virus ellernoe.
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Njam... Men er litt usikker... Har aldri hørt om siden, pluss det er så mange linker og sånt der med ulike priser, kan du si meg hvilken jeg burde ta? Og åssen bruker jeg den koden da?

Noen tips på hvor jeg kan bruke den bf3 keyen da? viss jeg kjøper den?
Vis hele sitatet...
De bruker du på Origin, Ea sin version av steam.
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Njam... Men er litt usikker... Har aldri hørt om siden, pluss det er så mange linker og sånt der med ulike priser, kan du si meg hvilken jeg burde ta? Og åssen bruker jeg den koden da?

Noen tips på hvor jeg kan bruke den bf3 keyen da? viss jeg kjøper den?
Vis hele sitatet...
det som kinguin gjør er og hente koder fra andre LEGITE sider, om koden ikke funker så står kinguin for det og du får enten ny kode eller pengene tilbake.

Du kjøper via paypal også tar det 1 min så får du koden i "games libery" på kinguin og der står koden (får den også på mail)

http://puu.sh/1RDGs/c3e9422d9e

etter det er det bare og skrive inn koden på steam eller orgins osv..

EDIT: har kjøpt 2 bf3 koder der btw en til meg og broren min
Sist endret av koalafant; 23. januar 2013 kl. 21:01.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av koalafant Vis innlegg
far cry og portal tar du jo ifra piratebay. vertfall portal ettersom det ikke er online der i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Portal 2 er det da multiplayer på....
Sitat av koalafant Vis innlegg
det som kinguin gjør er og hente koder fra andre LEGITE sider, om koden ikke funker så står kinguin for det og du får enten ny kode eller pengene tilbake.

Du kjøper via paypal også tar det 1 min så får du koden i "games libery" på kinguin og der står koden (får den også på mail)

http://puu.sh/1RDGs/c3e9422d9e

etter det er det bare og skrive inn koden på steam eller orgins osv..

EDIT: har kjøpt 2 bf3 koder der btw en til meg og broren min
Vis hele sitatet...

Hmmm, da prøver jeg det. Må jeg registerer meg på kinguin da eller?
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Portal 2 er det da multiplayer på....
Vis hele sitatet...
det var jeg virkelig ikke klar over men uansett du betaler ikke X antall penger når du kan laste ned dem gratis.

men som f.eks bf og cod må man nesten kjøpe siden det er online som er best

Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Hmmm, da prøver jeg det. Må jeg registerer meg på kinguin da eller?
Vis hele sitatet...
Stemmer.. tar 2 min

Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Njam... Men er litt usikker... Har aldri hørt om siden, pluss det er så mange linker og sånt der med ulike priser, kan du si meg hvilken jeg burde ta? Og åssen bruker jeg den koden da?

Noen tips på hvor jeg kan bruke den bf3 keyen da? viss jeg kjøper den?
Vis hele sitatet...
anbefaler fast 2 play
http://puu.sh/1RDRc/582e9f8878

men den billigste skal funke fint den å

money back garanti

http://puu.sh/1RDU6/fdddd42543
Sist endret av koalafant; 23. januar 2013 kl. 21:09.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av koalafant Vis innlegg
det var jeg virkelig ikke klar over men uansett du betaler ikke X antall penger når du kan laste ned dem gratis.
Vis hele sitatet...
Dersom alle tenkte slikt ville ikke spillindustrien fungere...

(Ikke fatt meg feil, jeg piratkopierer selv. Men gir penger til produsenter/devs jeg synes fortjener pengene mine, mtp. kvaliteten av produktet)
Sist endret av Freddy_fred5; 23. januar 2013 kl. 21:14.
Sitat av koalafant Vis innlegg
det var jeg virkelig ikke klar over men uansett du betaler ikke X antall penger når du kan laste ned dem gratis.

men som f.eks bf og cod må man nesten kjøpe siden det er online som er best



Stemmer.. tar 2 min



anbefaler fast 2 play
http://puu.sh/1RDRc/582e9f8878

men den billigste skal funke fint den å

money back garanti

http://puu.sh/1RDU6/fdddd42543
Vis hele sitatet...
DA har jeg kjøpt bf3 key, men hvor lang tid tar det før jeg får keyen da? .
Som mange sier er Far Cry 3 helt rått. Har du penga burde du kjøpe det, beste singleplayer opplevelsen jeg har hatt noen gang
Dead Space & Dead Space II. Fasit.
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
DA har jeg kjøpt bf3 key, men hvor lang tid tar det før jeg får keyen da? .
Vis hele sitatet...
du rekker ikke og pisse engang.

Sitat av grims Vis innlegg
Som mange sier er Far Cry 3 helt rått. Har du penga burde du kjøpe det, beste singleplayer opplevelsen jeg har hatt noen gang
Vis hele sitatet...
enig der, men hvorfor kjøpe når du kan laste ned gratis? når det er singelplayern du vil spille?
Så... Hvor tar jeg å legger in nøkkel koden til spillet? Jeg fikk nettop koden?
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Så... Hvor tar jeg å legger in nøkkel koden til spillet? Jeg fikk nettop koden?
Vis hele sitatet...
last ned orgin

Trykk legg til spill
http://puu.sh/1REiH/e86beacf5a
http://puu.sh/1REjh/11fee95467

[COLOR="Red"]OGSÅ LØS IN PRODUKT KODE[/COLOR]
Sist endret av koalafant; 23. januar 2013 kl. 21:23.
Ok jeg lasta ned bf3, og fikk det, men problemet er... det er bare limited edition??!? har ikke Bf3 for evig da?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Ok jeg lasta ned bf3, og fikk det, men problemet er... det er bare limited edition??!? har ikke Bf3 for evig da?
Vis hele sitatet...
Limited edition = Limitert opplag, kun x mengde.

(Så, det er for evig )

*Antar jeg, vedmindre de bruker det ordet i en helt annen betydelse en det vanlige.
Sist endret av Freddy_fred5; 23. januar 2013 kl. 21:26.
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Ok jeg lasta ned bf3, og fikk det, men problemet er... det er bare limited edition??!? har ikke Bf3 for evig da?
Vis hele sitatet...
jo titegnn
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Limited edition = Limitert opplag, kun x mengde.

(Så, det er for evig )

*Antar jeg, vedmindre de bruker det ordet i en helt annen betydelse en det vanlige.
Vis hele sitatet...
Ah... min feil, trudde bare at jeg fikk bf3 i et par dager lol.

Sitat av koalafant Vis innlegg
jo titegnn
Vis hele sitatet...
og Titegnn betyr?
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Ah... min feil, trudde bare at jeg fikk bf3 i et par dager lol.



og Titegnn betyr?
Vis hele sitatet...
det går ikke og poste et inlegg på freak om man ikke har 10 bokstaver i inlegget.

så om inlegger blir under 10 bokstaver som F.eks "jo" så legger folk på titegn for og få det "godkjent"
Bra ut? -- titegn

http://i.imgur.com/hDwmKFw.png
Sist endret av Norskemannen; 23. januar 2013 kl. 21:32.
Red Orchestra 2, har ikke prøvd det, men det så bra ut!
Anbefaler torchlight2! Er et sykt bra mmorpg som ligner en blanding av diablo 3 og league og legends. Er underholdende gameplay/storry og bra combat system. Er bare lvl 12 og har ca 2-3 timer gameplay og storkoser meg.
Dishonored ? Diablo III? beste jeg kommer på bf3 og fc3 da
DotA 2 Har masse keys hvis du vil ha en.
Sitat av koalafant Vis innlegg

enig der, men hvorfor kjøpe når du kan laste ned gratis? når det er singelplayern du vil spille?
Vis hele sitatet...
Fordi noen av oss faktisk vil støtte de som legger årevis av sin tid i å uvikle spilla vi elsker.
Sist endret av ClosetotheEdge; 24. januar 2013 kl. 00:51.
Still grounded
32 8
Spec ops the line ( sykt bra spill må bare prøves, beste jeg har spilt på lenge ) Singel player
Metro 2033 (Singel player)
Natural Selection 2 ( Multiplayer)
Thief 3 (Single Player)
Hard Reset (Single player) bare lattis spill hvis du vil drepe ting med for store våpen =P
Dishonored ( Single player)

Men Spec Ops the line må du bare spille hvis du spiller mye Cod eller BF
Sist endret av flyskeleton; 24. januar 2013 kl. 02:06.
Dead Island er drit fett på multiplayer! Far cry 3 er rått, skryrim osv er bra. Dno pris på spilla
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Dota 2 og Dishonored.
er endel som spiller mw2, har selv startet på igjenn etter 1års pause, og er ikke så mange hackere der som det var før.(da jeg slutta)
kan anbefale "FOURDELTAONE" som er nesten det samme som AlterIW(lagt ned)