Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1058
Hei, jeg har tenkt til å kjøpe season pass i dag, og har forstått at man får nuketown og revolution.

Men, nuketown er ute, får man den for det?

Takk for svar
Ja, med season pass skal du da få nuketown 2025 og nuketown zombies mappet (tror jeg zombie mappet i alle fall)
Nå kjøpte jeg Season Pass, men jeg får ikke tilgang til Nuketown. Noen som vet?

Spiller ps3
Prøv dette:

Ok, so I was in the same situation, couldn't find it anywhere on the store, reinstalled the season pass, still nothing. So I looked for the in game store option, but it wasn't there so that didn't help either. However I went into options and clicked on install (near the bottom) this is supposedly to install textures, it installed over 1gb of whatever. After this the option to press on store (in multiplayer menu) was available. I clicked on it and after a bit of loading I got the option to download nuketown zombies and it is currently underway. This may help some of you, or may not. It is probably worth mentioning that I'm in the UK so may not be the same for everyone else
Vis hele sitatet...
Sitat av caperno Vis innlegg
Prøv dette:
Vis hele sitatet...
Herlig! Tusen takk