Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2960
Hei freaks ! er litt keen på å laste ned et zombie spill eller lignende fra steam, men vet ikke hva slags spill steam har å by på som er innenfor den sjangeren. noen som vet noen bra zombie eller sånn ekle mutant spill ellerno fra steam ?
Left 4 dead
Trådstarter
76 5
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Left 4 dead
Vis hele sitatet...
har allerede det :P vet du om noen andre som ligner litt på rage eller resident evil ?
Redident Evil 4 og 5 (nr 6 kommer 2 okt 2012)
CoD Black Ops har en Survivial del som kalles Zombiemode for 1 - 4 spillere.
Dead Rising, (hack n`slash).
RAGE, mer mutanter enn zombier kanskje, men god FPS action.
Jeg liker operation Raccoon city. Leste alle de forferdelige anmeldelsene men kjøpte det alikevel, fy f så gøy det er! Spiller online med en kompis.
ArbeidsledigProletar
Project zomboid. www.desura.com
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Hvorfor er det ingen som nevner Killing Floor?
The Haunted: Hells Reach

Merkelig nok så har det mye lavere score fra anmeldere vs. brukere på Metacritic.. Så ikke la scoren som står på Steam lure deg.

No More Room in Hell

Mod for source. Tror den krever at du har et eller annet source spill. Anbefaler dette på det varmeste.

Videre har man flere mods som kunne fungert som egne spill:
Nightmare House 2
Cry of Fear
Afraid of Monsters DC
Out of Hell (virkelig bra, hvis du har bra PC)
Sitat av sondrebot Vis innlegg
Out of Hell (virkelig bra, hvis du har bra PC)
Vis hele sitatet...
Ser fett ut, downloading.
plant vs zombies ............ Men anbefaler cod 5 zombie mod eller black ops (cod 7 ) zombie mode
ArbeidsledigProletar
Hadde tenkt å redigere posten min, men glemte det, posta mest for å huske tråden. Project zomboid er for meg ivhertfall det nærmeste man kommer et ideelt zombiespill. Du dør uansett, handler bare om hvor lenge du overlever.

Den beste måten jheg klarer å beskrive spillet er the sims med zombier. Du må passe på å spise, sove ovs.
Zombiene er ganske kule, om du søker tilflukt i et hus bør du trekke for gardiner eller legge laken over dem, for ser de deg kommer de inn, på samme måte bør du da ikke bli sett når du entrer ditt midlertidige hjem. Spillet er i pre-alpha nå da, men tech demoen er morsom som fy. Har ikke spilt så veldig mye, rekorden min ligger på femten dager.
Nazi zombies på black ops, fy faen de burde lage et spill bare om nazi zombies as, det hadde vært legend.
beste zombiespillet jeg har spilt er på Black ops og World of war, sykt bra laget
Trådstarter
76 5
tusen takk for maange gode spilltips
Sist endret av Realtaylor; 14. april 2012 kl. 23:13.
Beklager at jeg stjeler tråden, men synes det er unødvendig å lage en helt ny. Leter etter et spill, som ble omtalt på gamer.no.
Spillet var ikke et veldig typisk zombie-spill. Man ser ovenifra, og styrer en person. I spillet må man finne ressurser, finne andre kolonier; enten bli venner med dem, eller angripe dem. Gikk ikke så mye på å drepe Zombier, tror jeg, men helst å beskytte seg selv, finne ressurser, etc.

Leste om spillet én gang, og finner ikke igjen artikkelen. Noen som vet hva dette spillet heter? Takker og bukker for svar
Trådstarter
76 5
Sitat av Prentasid Vis innlegg
Beklager at jeg stjeler tråden, men synes det er unødvendig å lage en helt ny. Leter etter et spill, som ble omtalt på gamer.no.
Spillet var ikke et veldig typisk zombie-spill. Man ser ovenifra, og styrer en person. I spillet må man finne ressurser, finne andre kolonier; enten bli venner med dem, eller angripe dem. Gikk ikke så mye på å drepe Zombier, tror jeg, men helst å beskytte seg selv, finne ressurser, etc.

Leste om spillet én gang, og finner ikke igjen artikkelen. Noen som vet hva dette spillet heter? Takker og bukker for svar
Vis hele sitatet...


kan det kanskje være dead nation det er snakk om ?