Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 916
Noen som har\vet om en side jeg kan finne det på? Har leita febrilsk på google, altavista, sol+++ i heile dag og jeg finner ikke.

Har en cracka version og pc spør om cd når jeg starter world editor( if you wondered).

På forhånd: Takk...
vet, hadde det samme problemet selv. Hvis du kjenner noen som har wc3 orginal kan du brenne det! du bruker bare det nyeste clone cd og daemon tool, funker fett!
har selv orginal mn kjekkere med daemon!
Trådstarter
26 0
jaja, noen av oss har litt problem med og få plass til flere cder i cd hylla. Så jeg har begynt og cracka alle spillene til de funker, men problemet var jo World Editor til warcraft 3. Gidder ikke engang og sette meg ned og lage en crack selv, så jeg prøver og finne en som funker fint.

edit: fortsatt ingen crack funnet...
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
wc3 kan kjøpes på elkjøp for 49kr
Trådstarter
26 0
Vet det zyrtec, men som jeg sa jeg har ikke plass til flere cd i cd-hyllen min og jeg er bare på utkikk etter World Editor crack til Warcraft. IKKE spillet selv...
Trådstarter
26 0
Bare glemm det folks. I found it, i repeat: I found it

thanks anyway...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvor fant du det??
NEEEED IT BADLY!
AnuubiS: Har du ftp kan jeg laste den opp, eller kan du vell prøve google...