Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1528
Hei, jeg leter etter et gammelt pc-spill, Det er et slags leksikonspill for barn, det er et stort tre, og jeg husker det var et puslespill om jorda, sånn flytt brikker ting... og så var det en som skulle på skolen elns... øverst i treet var det natt... man kunne se på stjernehimmelen tror jeg, noen som har noen ideer? i så fall, hvor finner jeg det? går det an og laste ned?

Jo, og en ting til, det var også et spill jeg gjerne kunne ha spilt igjen, "lek og lær med ABC-DROM eller noe sånt, man ble jaget av et viskelær

på forhånd takk!
▼ ... over en uke senere ... ▼
God aften 44...

Jeg husker faktisk at jeg hadde ett slikt spill.. Aner ikke hva det heter men jeg har nok cden til det enda. Skal ta å se etter det, når jeg får tid ,)

Husker du ca hvor mange år siden du spilte det?
Siden du er ny her kan jeg bare si at vi har en Hvilket spill er dette tråd på forumet
Heter ikke spillet " mitt første leksikon" elns?
▼ ... over et år senere ... ▼
Trådstarter
5 0
Hei, beklager for meget sen tilbakemelding!

Jeg spurte moren min her om dagen om hva det spillet het, hun sa det het "mitt første leksikon"

Har søkt febrilsk på nettet etter det, men finner det ikke noen plass. Noen som vet hvor jeg kan finne det hen?