Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1104
Noen som har en ferdig mekket config?
Skaffet en 12mb linje som jeg kan ha en cs serveren på, men jeg klarer ikke å mekke server for cs, har prøvd og prøvd uten nokke hell. Så om folk hadde giddet å være så snill...plz ber.. send meg en pm eller noe
Opprinnelig postet av TeKaa
Noen som har en ferdig mekket config?
Skaffet en 12mb linje som jeg kan ha en cs serveren på, men jeg klarer ikke å mekke server for cs, har prøvd og prøvd uten nokke hell. Så om folk hadde giddet å være så snill...plz ber.. send meg en pm eller noe
Vis hele sitatet...
Du finner noen gode settings-editorer her
Og du finner noen bra guider her

Tror nok du klarer å sette opp dette ganske enkelt om du følger guidene nøye Lykke til!

[COLOR=darkred]Slackware anbefales som server-OS btw[/COLOR]
Trådstarter
ok, men er det noe lurt å Mekke linux server i windows?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
hæ? Linux server i windows? dvs. vmware eller liknende linux pc?
Trådstarter
bah nei, mekke servern på windows, så sende over til linux?
spiller ingen rolle, er bare 3 filer hvor man setter opp innstillingene, cfg-filene er bare vanlig tekst, så det går for det samme
Trådstarter
ok, toffa. men ka med amx og sånt da?
vel, du leser tutorials til det også, er ikke noe verre enn å sette opp selve cs-serveren
Gidd å sett opp server selv.. lei en server for ca500kr i året.. mye bedre
Opprinnelig postet av sup3rgnu!
Gidd å sett opp server selv.. lei en server for ca500kr i året.. mye bedre
Vis hele sitatet...
#1 Hvor finner du en så billig server?

#2 Hvorfor skal han bruke penger på csserver, når han har muligheten til å sette en opp selv gratis, som han - og kun han styrer over?

#3 Hva er bedre med å leie en server fremfor sette en opp selv?
1. let selv da!
2.det er biligere å leie server siden du må betale får en 12mbit linje i et helt år som vil kommer langt over 500kr, vis du kan skaffe et tilbud ved å leie en server dær ved ud bor så er det ikke noe problem å styre selv
3. slepper alt stresset å sette opp når noen kan gjøre det for deg!
Opprinnelig postet av sup3rgnu!
[b]1. let selv da!
Vis hele sitatet...
Viser du meg et sted jeg kan leie csserver for 500 kr pr år så beklager jeg meget.

2.det er biligere å leie server siden du må betale får en 12mbit linje i et helt år som vil kommer langt over 500kr, vis du kan skaffe et tilbud ved å leie en server dær ved ud bor så er det ikke noe problem å styre selv
Vis hele sitatet...
Ja, kan tenke meg mange bestiller en 12 mbit linje i et år kun for csservern!