Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1996
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Noen her som har hørt om dette spillet? MMORPGFPS eller hvordan du kan definere det. Ser helt sinnsykt ut, orker ikke skrive så mye om det nå, så les og se skjermbildene på www.planetside.com ...

Poenget mitt ihvertfall er at dette spillet er ute i BETA nå, noen som har fått tak i den? Evt om noen har en subscribers konto på fileplanet og har lyst til å downloade og legge på en server... Håper noen kan hjelpe meg..
Greit nok.
Men ikke noe jeg kommer til å spille.

www.starwarsgalaxies.com

Ingen over, ingen ved siden..
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hørt om det ganske lenge, virker litt kult.. Skal kanskje prøve det litt, hvis det blir demo. De har fjernet alt som var kult i Star wars galaxies, og flyttet det til booster packs.. Tror det er litt oppskrytt.
Etter det jeg hører er det ihvertfall megarått.
Har en venn som er norges eneste beta-tester av spillet. Han er helt henrykt.

Jeg har faktisk store planer om å dra meg 10 mil nordover og se når han spiller engang. Skal ha med meg telt og masse saker. Jeg skal bo foran skjermen hans.

Det at det kule er flytta til booster packs, er jo for å "holde på spenningen". Tenk deg hvor teit det ville blitt om f.eks alle kunne ha romskip med en gang. Smuggler-bransjen ville blitt overkjørt av sine egne, og hele meningen med yrket ville svunnet hen.

Enig i at det er litt VEL mye de har hevet vekk, men det er jo også litt kjekt. Får man bygge på characteren, så kommer en booster, der har man masse nytt stash og skills og shit å bruke. Spille det, enda en booster.
Godt mulig det er oppskrytt, men det gir jeg blanke faen i.. Ekstra mildt sag..
Og disse boosterne koster masse spenn?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Digital Hybrid: Jepp, litt ihvertfall. Booster pack'en til AO kostet 200kr..

Jeg kommer nok til å prøve SWG og.. men tror ikke jeg kommer til å spille det. MMORPG er farlig avhengighetsdannende.
Det er jo overdrevent teit da..
Er det mulig å bruke piratkopierte boosterpacks, eller bruker de sånne teite online-cd-key-fjas?
ser veldig morrowind grafikk ut...
gleder meg...
Opprinnelig postet av SkyFex
Digital Hybrid: Jepp, litt ihvertfall. Booster pack'en til AO kostet 200kr..
Vis hele sitatet...
Blir bare teit å si slikt. Hvordan kan du vite at de i det hele tatt koster noe ? Kan jo være at de får så mye salg at de slipper dem gratis.

Men tror nok at dem kommer til å koste litt ja. Koster jo litt å drive alle serverene. Og hvor skal de pengene komme fra ? Engangskjøp av spillet? De pengene holder nok ikke lenge.

Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Det er jo overdrevent teit da..
Er det mulig å bruke piratkopierte boosterpacks, eller bruker de sånne teite online-cd-key-fjas?
Vis hele sitatet...
Det blir nok "teite online-cd-key-fjas" tipper jeg.
Hvis du ser paa planetside.com der ser du fort en Download Beta for Free :-)

For min del gaar det i god gammel fantasy med Ultima Online

Hurra!
Det så jo sinsykt bra ut.
I like turtles
Skyfex's Avatar
ZpiFF: Den er ny, var ikke der tidligere i dag! Ihvertfall ikke for 2-3 dager siden.
spellingnazi
canonix's Avatar
Zpiff, hvis du mener den som går til FilePlanet betyr det at man må opprette en konto og vente 3-4 uker i kø for å laste ned.


(Advarsel: Deler av denne posten er ironisk.)
hva var ironisk? 3-4 uker er en underdrivelse
Sist endret av Digital Hybrid; 9. mai 2003 kl. 09:28.
but then again, he said weeks.

acthung, achtung!
"so did I"
Noen som vet når SWG kommer ? (Star Wars Galaxies)

Jeg har meldt meg på sånn nyhetssak, men kommer jo aldri noe om når det kommer. Vel, det blir horribelt gøy å bli med i handlingen i Star Wars, håper dette spillet klarer å bli balansert og bra.
Opprinnelig postet av alcy
Noen som vet når SWG kommer ? (Star Wars Galaxies)

Jeg har meldt meg på sånn nyhetssak, men kommer jo aldri noe om når det kommer. Vel, det blir horribelt gøy å bli med i handlingen i Star Wars, håper dette spillet klarer å bli balansert og bra.
Vis hele sitatet...
Datoen var lenge satt til januar, så til februar, så til 15. mai, men det er TBA (To Be Announced).
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
*kremt*OFFTOPIC*kremt*

Driver og henger i kø for download av planetside nå. regga med gratis konto på fileplanet og har ca en time igjen i kø.. så skal jeg bare laste ned 908132091701732091274987153 mb med en fart av 0.00000000000000000000000000123 b/s
Får vel spilt det på tg neste år...
Farten på fileplanet er jo ikke så værst da... det er køen som er drepende
Enig, veldig offtopic, men verdt det

Og, totto, gidder du å uploade det til en ftp når du er ferdig? Snille, snille?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
duxo: jeg får se det an, har 128 ut liksom, telehor faen her i huset... meneh, kan prøve å fxpe fra en ftp evt senere, får se det an
http://10mbit.com/suprnova/planetsid...si.exe.torrent

Torrent link. - 20-30 kb's hadde jeg i de 11 sekundene den kjørte den.
Sist endret av Goda; 10. mai 2003 kl. 02:17.
Venter på å få lasta det ned nå... kan legge det hos meg etterpå, skulle få ålreite hastigheter der siden NGT kjører 4mbps til alle nå i helga
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har Planetside?
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg har spillt spillet hos en venn... må bare si at det er jævlig fett! Noen andre som spiller det? Mekke en nff squad...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror Starside er en MMOFPS og ikke MMORPGFPS selv om spillet har enkelte RPG-elementer. Tror det blir temmelig kult, får se.
Har to kompiser som spiller SWG-betaen og de liker den ganske godt.
De virker derimot ikke så glad for at Lucasarts snart skal slippe spillet, fordi det har en hel del bugs.