Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 633
Hei!


Tenkte jeg skulle kjøpe meg forza 4 igjen og bruke lillesøster sinn 360 arcade. Denne har jo ingenting minne, så jeg lurer litt på om forza 4 er som 3eren at man må installere alle biler og baner på konsollen?
Kan jeg evt bare bruke en billig 16gb minnepenn?
Sitat av happy violence Vis innlegg
Hei!


Tenkte jeg skulle kjøpe meg forza 4 igjen og bruke lillesøster sinn 360 arcade. Denne har jo ingenting minne, så jeg lurer litt på om forza 4 er som 3eren at man må installere alle biler og baner på konsollen?
Kan jeg evt bare bruke en billig 16gb minnepenn?
Vis hele sitatet...
Du kan fint bruke minnepenn. Har selv en arcade med to minnepinner som eneste lagring. Forresten så støtter xboxen minnepinner opp til 32GB. Jeg har ikke forza 4 selv, men jeg vet at det kommer både med install disk og play disk. (Skulle nemlig låne onkels, men vi fant bare install disken) Så hvis det var sånn i 3'en så er det nok sånn med 4'en også
Ja, Forza 4 tar ganske stor plass, så du kommer nok til å trenge en minnepenn.