Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1366
hei Freaks.
Har laget et samfunn med navn, GameAdvice. Vi har ts3 servere og, 1 css server hittil. Vil komme flere.
Men, spørsmålet er.
Kjører man 100-tick på servern sin. krever den mer av internettet/pcen?
--------
http://steamcommunity.com/groups/gameadvice <--- support/join.
http://youtube.com/gameadvicehd <--- sub/support.
100-tick servere støttes vel ikke lengre av valve etter Orange-Box updaten, så nei man vil ikke merke noen forskjel.
Trådstarter
Sitat av deZ Vis innlegg
100-tick servere støttes vel ikke lengre av valve etter Orange-Box updaten, så nei man vil ikke merke noen forskjel.
Vis hele sitatet...
jo, det gjør faktsisk det... Har prøvd ut, 33, 66 og 100. Vet ikke helt hva som er forskjellen, bortsett fra at man bhopper mye bedre med en 100tick server. Så, blir det noe forskjell?
Sitat av Egeenz Vis innlegg
jo, det gjør faktsisk det... Har prøvd ut, 33, 66 og 100. Vet ikke helt hva som er forskjellen, bortsett fra at man bhopper mye bedre med en 100tick server. Så, blir det noe forskjell?
Vis hele sitatet...
Nei.
Valve støtter ikke 100 tick lengre. Den eneste måten å fikse 100 tick er ved hjelp av en mod som flere opplever som buggete.

edit: Kilde skrevet av en som jobber i HPE (Som tok over CS:S oppdatering osv. I Juni 2010).

Skrevet av Valve's developer side: Link
Sist endret av pinkman; 18. april 2012 kl. 19:36.
Feil. srcds støtter 100 tick helt fint.
Kilde: alle på srcds forum.

Men det er ikke egentlig vits og kjøre mer en 66. men i surf etc så kan det være bedre og ha høyere.
Trådstarter
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Feil. srcds støtter 100 tick helt fint.
Kilde: alle på srcds forum.

Men det er ikke egentlig vits og kjøre mer en 66. men i surf etc så kan det være bedre og ha høyere.
Vis hele sitatet...
kk, ty. Hva gjør egentlig tick?
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Feil. srcds støtter 100 tick helt fint.
Kilde: alle på srcds forum.
Vis hele sitatet...
*Sukk*

Juni 2010 ble CS:S oppdatert fra Source engine til Orange box engine. -Dette medførte en hel rekke endringer, som blandt annet låst tickrate til 66 og kommandoer for bunnyhopping, boosting etc.. "Sv_enablebunnyhopping".
Les enhver post om tickrate ETTER Juni 2010, da vil du finne andre svar.
Først så spør dere om det går andt og ha 100 så veit dere ikke hva tick er engang

Men : http://game.kingj.net/pages/extra-tickrate
Sitat av Egeenz Vis innlegg
kk, ty. Hva gjør egentlig tick?
Vis hele sitatet...
Kopiert fra innlegget mitt over:
Link
Sist endret av pinkman; 18. april 2012 kl. 19:57.
Sitat av deZ Vis innlegg
*Sukk*

Juni 2010 ble CS:S oppdatert fra Source engine til Orange box engine. -Dette medførte en hel rekke endringer, som blandt annet låst tickrate til 66 og kommandoer for bunnyhopping, boosting etc.. "Sv_enablebunnyhopping".
Les enhver post om tickrate ETTER Juni 2010, da vil du finne andre svar.
Vis hele sitatet...
Selv admin på srcds forum sier i en post 2012 at 100 er mulig.
Men jeg har en del erfaring med srcds/hlds så dette er noe jeg kan.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Selv admin på srcds forum sier i en post 2012 at 100 er mulig.
Men jeg har en del erfaring med srcds/hlds så dette er noe jeg kan.
Vis hele sitatet...
Link, takk. Dessuten hvorfor vil du ikke engang tro på Valves developer side?..
Sitat av deZ Vis innlegg
Link, takk. Dessuten hvorfor vil du ikke engang tro på Valves developer side?..
Vis hele sitatet...
Den er jo ikke oppdatert.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Den er jo ikke oppdatert.
Vis hele sitatet...
Jo, scroll helt nederst på siden så ser du det.
"This page was last modified on 16 October 2011, at 09:56."
Fant ikke den eksakte linken til 100 men det er uansett ikke forskjeld på 100 og 66.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Fant ikke den eksakte linken til 100 men det er uansett ikke forskjeld på 100 og 66.
Vis hele sitatet...
Overrasket meg at du ikke fant linken..

Sitat av wtf1337 Vis innlegg
det er uansett ikke forskjeld på 100 og 66.
Vis hele sitatet...
JO det ville ha vert forskjel på 100 og 66 tick om 100tick hadde funket. Slik det er i dag vil det uansett være låst til 66 tick. Men må si at du motsier deg litt selv når du tidligere sier at det kan være bedre å ha 100tick i surf når det ikke engang funker.
Sitat av deZ Vis innlegg
Overrasket meg at du ikke fant linken..



JO det ville ha vert forskjel på 100 og 66 tick om 100tick hadde funket. Slik det er i dag vil det uansett være låst til 66 tick. Men må si at du motsier deg litt selv når du tidligere sier at det kan være bedre å ha 100tick i surf når det ikke engang funker.
Vis hele sitatet...
100 tick funker, litt modding må til
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
100 tick funker, litt modding må til
Vis hele sitatet...
Ja, ved hjelp av en mod som jeg nevnte i mitt andre innlegg.
Tickrate på 100 ble fjernet fra valve sin side for mange år tiden. Ønsker du mer må du modifisere serveren, enkelt og greit.