Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 875
Hey strateginerder,

Jeg er en MMORTS addict. Under beltet har jeg top 20 ccounts på Evony, astro empires, caesary, cultures online, og et par andre eldre spill. Dette er spill som foregår online, hvor hovedelementet er kamper mot andre spilleres baser, byer, planeter, slott, flåter, hærer osv.

Tiltrekkes av typen der aktivitet og/eller agressiv spillestil gir avkastning, og hvor folk virkelig er dedikerte spillere i et spill med dybde long term.

Imidlertid har jeg ikke lenger tid å avse til å spille på pc (er mye på reise) og de få gangene jeg spiller pc prioriterer jeg BF3.

Derimot har jeg, fremdeles pga mye reise, masse tid til å fikle med mobilen. Så spørsmålet blir derfor, har dere noen anbefalinger å komme med av MMORTS som finnes online på mobil? Jeg har prøvd roman empire og Emross war. begge ble litt mye "pay to win" for min smak.

For tiden spiller jeg bare World war (storm8 studios) som er et utmerket spill. Men siden jeg for tiden camper lvl 25 for å trygt kunne rykke oppover til lvl 40'ish om noen uker er det veldig lite som skjer her.

jeg er en MMORTS addict, og trenger min daglige fix! please help me?

Og, for de som lurer på wtf nerden mener når han sier MMORTS så er dette noen eksempler:

http://mmohuts.com/browser-games

PS: Jadda, jeg vet at man både kan lese om og laste ned og prøve spill på android market selv, og det har jeg også til en viss grad gjort. Problemet er at endel av disse spillene utvikler seg sent, og at dybde/manglende dybde viser seg først etter lang tid. - jeg er ute etter andres erfaringer.
Parallel Kingdom er et spill på android hvor du har hele kloden som spillebrett.
En farmer, crafter og bygger, utvider teritorie, bygger byer og slåss mot ville dyr samt andre folk.
For å reise rundt på spillebrettet må en enten reise i virkeligheten (GPS), eller bruke gjenstander en har plukket opp.
Ganske lenge siden jeg spillte det, vet de har hatt en god del oppdateringer siden sist, men jeg er personen som går lei av det meste av spill etter en stund.

Forhåpentligvis er det noen som spiller dette for øyeblikket som kan tilføye noe til det jeg har skrevet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vel, denne tråden er ikke akkurat fet mhp tilbakemeldinger, men om det mot fordmodning ER noen der ute som er på utkikk etter Sanntids strategispill på android/iphone plattformen (mao, grisebank andre nerder mens du kjører trikk & t-bane) så har jeg funnet ett som er aldeles utmerket, har dybde og potensiale, og ikke minst har admins som faktisk bedriver utvikling.

Sjekk ut dragon lords (evt dragonlords i ett ord) på både google og apples market. Turnbasert MMO med masse taktikk. Du får en turn pr time, og kan spille stort sett når det passer deg.

ER på de to ferskeste serverne under navnet clownia, pm meg her eller der for spørsmål og/eller hjelp, og om dere bruker mitt navn mhp referral så får vi begge litt smågodt.

En advarsel dog. Dette er ikke et spill for simmere som best liker å være i fred og få bygge et søtt lite kongerike. Dette er hardcore agressive nerder som lever og ånder for å være ekle mot hverandre som en hevn for alt bøllene gjorde mot de når de var små.