Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 858
er det noen som vet om et bra program for å finne counter-strike games på internett. Skal spille 1v1 mot en person. klarer ikke å finne gamet han har createt!!
HLSW er et fint program til å finne servere, selv om det bøgget min cs.
Finnes her HLSW
HLSW finner vel ikke servere? Der må du legge til servere selv?
Har ikke brukt HLSW så mye.. så jeg er ikke sikker på det...
men et annet program, som er veldig bra som jeg bruker er,
The All Seiing Eye... veldig bra til å finne servere til cs og mange andre online spill.

::edit::

Lykke til med 1on1 matchen ;p
Sist endret av cyanid; 3. november 2003 kl. 12:29.
The All Seeing Eye er knall, men jeg husker tiden tilbake hvor alle brukte Kali. *mimre mimre*
Opprinnelig postet av EXzlator
er det noen som vet om et bra program for å finne counter-strike games på internett. Skal spille 1v1 mot en person. klarer ikke å finne gamet han har createt!!
Vis hele sitatet...
Kan jo være en brannmur hos en av dere som hindrer at den ene finner den andre? Har opplevd det en del selv
connect <ip>
i console skulle gjøre susen
Opprinnelig postet av cyanid
HLSW finner vel ikke servere? Der må du legge til servere selv?
Vis hele sitatet...
Nei, man finner ikke direkte servere, men slik jeg forstår det er problemet hans at han ikke finner serveren i cs. Og HLSW finner jo servere med HLSW.
Dessuten vet jeg ikke om han spiller 1.5 eller 1.6, som er noe han burde opplyst om.

Og, er det 1.6: ta av firewall og prøv /connect "ip" i console.
Better than thou.
Spillrelaterte emner skal være i *drumroll* GAMING FORUMET!

Tosk.
Viss dere spiller 1.5 kan det jo hende han har creata lan game og ikke online game.......
Jeg tror problemet er at han ikke vet ip'n til kompisen sin.

skriv ipconfig i cmd. Husk å ikke ta nettverksipeen da.

Jo du kan søke etter servere i HLSW. På en sånn URL som hlsw har. det ligger på filmenyen i hlsw.
det er et search verktøy i HLSW da... ligger øverst på linja