Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1065
Originally posted by ToXiCiTy
http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=645118

For those too lazy too click the link it says that the ETA on the release is 2/2/2004. Half has officialy delayed hl2 until the end of the year!

---------------------------------------

I've found another site.

http://www.warp2search.net/modules.p...icle&sid=14573

Half-Life 2 Delayed

The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date.
Vis hele sitatet...
Kom ikke som et sjokk for meg jaffal, men er litt synd..
Noe rart at de ikke pusher det fram til rett før jul. HL2 er jo en fin julegave.
Spill blir ikke gode når man må stresse med de for at de skal bli ferdig når en film releases eller rett før jul. Ta 'enter the matrix', var visst masse bugs pga de fikk press på seg om at spillet måtte releases samtidig som 'matrix: reloaded'. Uansett er skjermkortet mitt sucky Men tror jeg skal kjøpe meg et nytt et så jeg kan henge med når HL2 kommer
True true. Enter The Matrix var grusomt. HL2 skaperne har et enormt press på seg, og forventningene er skyhøye, spesielt etter E3 messen hvor de viste traileren.

Men fortsatt, det er jo en god ide å slippe det rett før jul. De sier det jo selv, at det er lurt å slippe det i en ferie. Men anyways, skjønner poenget ditt.
Gledet meg til å gå til butikken(ikke forhåndsbestillt) og si " Jeg vil ha Half Life 2, NÅ, Gimme gimme gimme, Omgplzn00b ekspeditør lang over spillet fortere; ikke rart det tar tid når man ser hvor stor du er, hater deg hvis du ikke kommer med det fortere, *grine* hvorfor tar det så lang tid, skal aldri handle her mer" og så betale; si "takk" og løpe ut med en ond latter. Utsette mine små daglige gleder sånn. *sukk*

Jaja de trenger vel tiden til å rette opp bugs som sagt av flere før.
sinnsykt irriterende!
gleder meg.. .. blir også artig å se hvordan map editoren blir.. og seff multiplayer delen!
Her er en e-mail fra Chris til Gabe (Begge fra Valve) hvor Chris forteller om sin "lille" tabbe
Det er også noe der som indikerer at HL2 kan bli utsatt ganske lenge.

http://www.myg0t.com/ChrisNewcombe-PR.txt
Kan ha noe med at source koden har blitt lekket ut ad
denne mailen ble da skrevet før source koden ble lekket ut?
Mailen har ikke noe med leaken å gjøre nei. Det viser bare en liten bug i Steam hvor man fort kan late som man er en man egentlig ikke er.

Han som kaller seg Doug i mailen der, er egentlig Munro fra halflife2.net som har klart å lure til seg nicket.
Jevla Valve faen'er... Men, men HL 1 ble no delayed i 1 år... Så vi får no håpe det ikke blir flere delay'er...