Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1560
Lurer litt på når HL2 kommer ut ass...
Mange sider som sier at det kommer 14. november, som her, men i tillegg så er det også en del andre forumer som nekter på det, og sier at det fortsatt er den 30. september..
Forumet som sier det enda er 30. september viser jo til linker av intervjuer av "the maker of" HL2...
Så jeg er temmelig forvirra :/
Noen som faktisk vet det for sure?
Åååh som jeg gleeder meg!! Håper det holder med AMD XP2000+, Ati Radeon 9100 3dkort og 512 mb DDR ram
Det burde jo holde..
hmm
Ingen vet.. Siste fra vavle var 30 september. Men lite sannsynlig siden det ikke har gått gold enda
Valve trenger ikke gå ut med informasjon om spillet har gått gold eller ikke. Uansett kan det klare 30. September hvis det går gold i løpet av helga. Var vel tross alt et relativt lite antall kopier av spillet som skulle bli trykt. Virker som om Valve satser for fult på steam.
Hva faen vil det si å gå gold?
Valve har alltid sagt at det er 30. september. Og nylig sa Gabe Newell (sjef) i en mail at de ville si ifra når det går gull.

EDIT: Å gå gull betyr at det er ferdig og de begynner å kopiere opp CDer for å sende til butikkene.
Gone gold er vel det man kaller cd'ene som sendes ut til anmeldere og slikt. Ferdige utgaver som ikke er brent med industribrennere slik som de ferdige utgavene er.
Åh, I see..
Men Valve har jo aldri sagt at det er noen andre datoer enn 30. september.. Skjønner ikke hva ITavisen, VG Nett og andre aviser skriver om... Var det bare rykter alt sammen? Lurer på hvor det kom fra..
Gleder meg så syyykt!
Forhåndsbestill på akers mic da. Half Life 2 kostet 449(eller var det 499) og det er gratis levering (dvs du får den i posten samme dag som den kommer i butikken).
Hehe, er litt keen på det, men kommer nok til å laste det ned desverre :/
Er nok slik en liten nettpirat som et par andre her på nFF..
Btw, Ati vant jo over nVidia i å "få" spillet til sine kort..
Vil det da si at du kan kjøpe et ganske bra Ati-kort, som da har Half-life 2 på kjøpet? Koster det kortet mye mer da osv?
Eller driter jeg meg ut til tusen?
De sloss vel bare om hvilken teknologi hl2 motoren skulle bruke.
FSAA(Full screen antialiasing?) eller noe nvidia drit.
Eller er det jeg som driter meg ut til tusen?
Vidde: Tror faktisk de fleste her på nff kjøper spill de liker. Det handler faktisk om å bevare spillebransjen. Greit nok at du laster ned en god del spill, det gjør jeg selv. Men om det er et spill du virkelig liker, så er det verdt hver eneste krone! Og et slik spill tror jeg nok HL2 vil bli. Hipp hurra for HL2
Ifølge nye PC Gamer er spillet utsatt så jeg tror nok 30. september er lite trolig. Vistnok er det bare nettsidene til Valve som er lite oppdatert.. dessverre.
Opprinnelig postet av Vidde
Btw, Ati vant jo over nVidia i å "få" spillet til sine kort..
Vil det da si at du kan kjøpe et ganske bra Ati-kort, som da har Half-life 2 på kjøpet? Koster det kortet mye mer da osv?
Eller driter jeg meg ut til tusen?
Vis hele sitatet...
Nei, du driter deg ikke ut. det stemmer nok ja.
jocke: nice
Og RipZ: Fakta faen!!!
Er _helt_ enig med deg! Kjøper _alltid_ spill jeg virkelig har venta på eller liker.. Men er blakk9k for tida, men får se.. Er det utsettelse vil jeg jo ha spenn til å kjøpe det
Skal garantert kjøpe det, men kommer det den 30. laster jeg det ned til jeg får penger =) See?
Opprinnelig postet av DrixXx
Ifølge nye PC Gamer er spillet utsatt så jeg tror nok 30. september er lite trolig. Vistnok er det bare nettsidene til Valve som er lite oppdatert.. dessverre.
Vis hele sitatet...
Ja, nettsidene, de ansatte, og til og med sjefen

Valve har alltid sagt at det er 30. september. Den eneste gangen det var litt tvil var da Vivendi (utgiverne) sa at det var utsatt til jul, men det ble forklart som en "mis-communication".

Det er nok en grunn til at de har gjort Steam public nå, fordi Half-Life 2 avhenger av Steam og derfor måtte de få det ut og få testa det litt.

Bare husk at Valve annonserte spillet en gang i mai og da sa de at det helt sikkert ville komme 30. september, de har aldri sagt noe annet..
Bah, er bare så forvirra, men den som venter får se
Det er jo tross alt bare 9 dager igjen i så fall OM de holder release datoen! Fy faen når det kommer opp @ SuprNova o.l. tror jeg de vil ha _temmelig_ mange sworms og seeds..
Pirates of the carabean DVDSCR hadde 125 seeds og 1020 sworms på det høyeste når jeg så det :O (temmelig off-topic, men men )
Donax(gammel torrent side, R.I.P) kræsja jo når Unreal 2 kom ut
HL2 er jo ett spill som man bare måå kjøpe før eller senere. "Problemet" er jo at det ofte kommer ut på nettet lenge før det kommer i butikkene, så jeg tror heller jeg laster det ned først og kjøper etterpå.
Tenkte å forhåndsbestille på akersmic.no , men Utgivelsesdatoen sier jo 14. November 2003, og ikke 30. September. Vil tro det beste er å avvente.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg forhåndsbestilte fra Play.com, og de har ikke sagt noe annet enn 30.
8 dager igjen.. Hvor lenge omtrent skal de gå gull før selve spillet slippes? For går de ikke gull snart, så er det lite sannsynlig at det er 30. september... :/
Det er vel ikke 100% at verden får vite at de brenne gull-diskene. Dessuten, h2 ble holdt hemmelig lenge, og derfor er det tvilsomt at vi får vite noe mer før det er i butikkene.
Jo da, Gabe Newell har sagt at de vil annonsere når Half-Life 2 går gull. Finner ikke noe sitat nå desverre..
jeg kommer seff til å kjøpe det, Men som vidder sa, så kommer jeg til å downloade det før jeg kjøper det det blir så forbanna stort
Rart at ingen har nevnt det enda, men nå er det ihvertfall offisielt at Half-Life 2 er utsatt:
"The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date."
Vis hele sitatet...
Kilde: http://www.shacknews.com/onearticle.x/28497

EDIT: Hvis det fortsatt er noen tvil, se på siste posten her: http://halflife2.homelan.com/forums/...0&pagenumber=8
Sist endret av Skulleye; 24. september 2003 kl. 19:15.
Neeeeeei!
Ingen bombe om det ikke kommer før juletider.. Årets Julegave iallefall
Neeii!
*Griiiiine*
Faen ass, ble skuffa :/ :/ Som faen! Hadde så sinnsykt stor tro på at det kom 30...
Jaja, lever fortsatt for håpet at det _kan_ komme 30..