Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 776
Bare lurte på om det var noen på forumet her som spiller Everquest? Siden jeg selv spiller så hadde det vært litt morro å se om noen flere her gjør/gjorde det...
Hvis dere gjør, hvilken character/lvl/server osv spiller dere på?

www.everquest.com

Everquest er et online spill. Rollespill kalles det vel
Veldig morro og veldig avhengighetsretta spill
løp og kjøp hvis du ikke har det!! :P
Sist endret av GeirBauer; 14. september 2003 kl. 23:07.
er det et bra spill? aldri prøvd det!
Skulle ha spilt det, men så koster det penger hver måned Jeg er fattig vgs elev:/
Du er min venn
niigu's Avatar
Estril - 27 - Antonius Bayle - GF

...nesten iafall!
Sist endret av niigu; 15. september 2003 kl. 21:59.
Er det ikke kommet en sånn 5-6 expasions som en trenger?

Tar uansett for mye tid og krefter!
Opprinnelig postet av niiGu
Estril - 27 - Antonius Bayle - GF

...nesten iafall!
Vis hele sitatet...
Hehe..den charen er vel sletta for ei stund sia :P
GF Boon :P spørte ikke etter zone du var i da, og hvis du er i GF i lvl 27 er du Bo0n 2k :P

(for å snakke litt nerdete )

Er kommet en del expention packs ja. Men man får jo 4 av de tror jeg i en goldenpack så det blir litt billigere, er i grunnen bare de man er avhengig av, resten er bare greit å ha liksom, spessielt i høyere lvl. Tidkrevende kan det være, men når man først blir hekta så vil man bruke tid på det, blir sabla gøy når man kommer opp i lvl
Vil heller bruke 2-3 timer på dette spillet daglig, enn CS f.eks
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du er min venn
niigu's Avatar
Ikke diss cs

...jeg har ikke peiling på EQ i bunn og grunn, men da man har folk rundt seg som snakker om det 24 / 7.. så er det igrunnen ganske mye som sitter etterhvert, klisterhjerne eller ikke..!