Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 830
Hei, har et merkelig problem. Har kjøpt WC3 Frozen throne og svidde den om til en image fil med clone cd slik at jeg og andre kan spille nettverk med daemon tool!

det som er merkelig er at jeg brukte daemon tool og installerte spillet og begynte å spille. Da jeg fant ut at jeg hadde laget image filen riktig delte jeg det ut men nå kommer det merkelige problemet. De andre kopierte det og installerte det. Da de skulle spille det fikk de meldingen at de ¨må ha i cd'en for å spille, men for faen de bruker jo daemon tool og akkuratt samme image fil. og hvis man da setter i orginal cd'en til WC3 uten Frozen T så funker ikke det heller der det også står at man må ha cd.

Noen som vet hva som er galt?

please hjelp meg på denne for det irriterer vettet av meg!

Du trenger en crack... enkelt og greit
greit nok, men hvorfor virker det uten på min maskin og ingen andres? vi bruker jo akkuratt samme filen!!!!!!
neivel.. ingen som har kunnskaper nok til å hjelpE?
trist
fanden
Opprinnelig postet av DarkStaar
Du trenger en crack... enkelt og greit
Vis hele sitatet...
Som sagt, du trenger en crack. Skulle vel ikke være så fordømt vanskelig å finne.
nei.. men det er merkelig at det fungerer fint på min uten crack men på andres fungerer det ikke!! crack eller ikke

dette er en prinsippsak!! :P
Sikker på at du ikke har hatt wc3 cd-en i cd-rommen din når du startet spillet i deamon tools?