Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1144
Hei, har drukket tett i 20-30 dager. Nå heldigvis fått ordnet meg diazepam og alprazolam via legen. Men nå har jeg tatt 3 mg alprazolam og 20 mg diazepam. Siste kvelden så litt vin og ti med ovenstående medisin😋 hvordfor føler jeg meg ikke trøtt etter dette? Har jeg ikke tatt nok? Har ikke sovet på 3 dager.
Er det første gangen du bruker benzo? 3mg alprazolam er en ganske så grei dose for en uten toleranse. Hvorfor du ikke føler deg trøtt kan jeg ikke svare på. Jeg hadde definitivt slukna av det 3 dager uten søvn.

Bare alkohol du har fått i deg på disse dagene?
Hva annet har du puttet i deg siden du ikke sovner
Trådstarter
12 1
Massepils først. Deretter Cocaine tror jeg. Gudene får vite hva det egentlig va. Kan det ha vært no Annett? Han claimet 80 % puriity. Går det an? Ble iallefall sveiseblind og kinne ikke gå omtrent�� og nå kan jeg ikke sove. Må vel bøtte
Ned mer diazepam
Høres rart ut. Prøvd å legge fra deg telefon og lukke øyne?
Man går ikke våken 3 døgn på coke. Ikke fucker det med balansen heller.

Finn ut hva du har før du hiver det i deg. Mer diazepam vil bare føre til at du ikke husker noe den neste uka.

Har du quetiapin/seroquel? Det er nattamedisin for alle på stimulanter.
25-50mg holder om du ikke er innspist.
Sist endret av SkammeligNykter; 5. august 2023 kl. 22:44.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med at de 3mg med alprazolam parkerte ts i senga, kan ikke skjønne noe annet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner med at de 3mg med alprazolam parkerte ts i senga, kan ikke skjønne noe annet
Vis hele sitatet...
Eller han bøttet nedpå Diazepam, og våkner på glattcella sånn ca nå.
Tråden er nok glemt.
Glattcella, baby!
Trådstarter
12 1
Hehe. Ikke noe glatcelle. Har høy toleranse - La bort mobilen og sovna, takk.

Har prøvde quetiapine før ja. Det var helt klink borte i 12 timer søvn på 25 mg. Mye bedre enn stilnoct. Kan høre med legen om jeg kan få det.
Sist endret av Elves; 6. august 2023 kl. 17:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Elves Vis innlegg
Hehe. Ikke noe glatcelle. Har høy toleranse - La bort mobilen og sovna, takk.

Har prøvde quetiapine før ja. Det var helt klink borte i 12 timer søvn på 25 mg. Mye bedre enn stilnoct. Kan høre med legen om jeg kan få det.
Vis hele sitatet...
Det får du! Jeg har ihvertfall alltid fått av alle leger jeg har spurt.

En gang kunne jeg ikke huske hva de het, så jeg spurte etter Nakkeskudd. Han skjønte nøyaktig hva jeg mente
Sist endret av SkammeligNykter; 6. august 2023 kl. 18:34.
Trådstarter
12 1
Okey. Nice takk skal spørre.

Hadde opptelling i dag. Hadde spist 6 mg xanax og 30 mg diazepam. Men det er vel på ca 30-40 timer tilsammen
Sist endret av Elves; 6. august 2023 kl. 21:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.