Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1503
Noen som har testet https://www.santanderconsumer.no/kre...rt/flexi-visa/

For personlig syns er bare tull gjort 3 kjøp fra cdon uten å få krone i bonus de skylder på må være korrekt kode i bonus ordningen å få bonus de sier man kan velge selv hvilken kredittkort man går for ber jeg de å slutte å si man får bonus hvis det ikke er rett råd heller om trumf visa hvis de ikke holder det de lover så er grei også dealpass er også tåpelig greie ville byttet med Coop medlemskap eller trumf for å si det slik.
Tja, det står vel ganske tydelig forklart i vilkårene:

Bonuskategoriene baserer seg på Visa-nettverkets bransjestruktur, og hvordan brukerstedet er registrert i dette. Santander er ikke ansvarlig dersom brukerstedet er definert med feil kode, en annen kode enn det som er naturlig å anta ut fra varens art eller for kjøp gjort på stormarkeder som ikke faller innenfor valgt kategori.

I praksis betyr dette at bonus kun beregnes ved direkte varekjøp hos flyselskaper (ikke reisebyrå/charter), på bensinstasjoner og i rendyrkede sko-, kles-, sports- og elektronikkbutikker (ikke på stormarkeder), så fremt kriteriene overfor er oppfylt.

Verdt å vite:

Pengene utbetales din kortkonto.
Opptjent bonus vil være synlig på Nettsaldo på Min Side, rundt den 10., måneden etter at kjøpet er gjort.
Bonus for kjøp i januar, fremkommer på faktura for februar, som du mottar i begynnelsen av mars.
Bonusutbetalingen forutsetter at kundeforholdet er ajour.
Bonusen opphører ved oppsigelse av kundeforholdet.
Se liste over hvilke Visa brukersteder-/koder som gir bonus.
* Maks bonusutbetaling er kr 200 per måned / kr 2 000 per år.
Vis hele sitatet...
Når du uansett bare kan få 200 kroner bonus pr. måned synes jeg uansett ikke det virker som noe poeng å ha akkurat dette kortet.
Trådstarter
Hadde vært superglad hvis jeg fikk 200 kr i bonus bare små penger er bedre en null kr men hvordan få det Stormarked tenkes på ebay eller lignende? Får epost er https://santandercashback.awardit.co...2-423ae5930648 men hjelper lite uasett siden kunne gått for trumf visa er bare uklar hva man sparer mest på uansett.

Hjelper lite å si er fri kode i så fall bør man ikke sende epost er bonus
Sist endret av lmh1; 25. november 2022 kl. 15:59.
Endelig fikk jeg 11 kr i bonus av 1074 kr brukt så bra det funger nå. Men hvor trege de er å informere ikke rart man mister troa så 11 kr spart er fornøyd.

Er bare synd er slutt på Black Friday og heftig bonus så det er problemet hadde tatt 1 dag å utbetale eller timer ville man kjøpt mere.
Sist endret av lmh1; 2. desember 2022 kl. 02:56.
Har du dårlig råd, sparer du mest ved å kjøpe mindre.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Har du dårlig råd, sparer du mest ved å kjøpe mindre.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at det er tilfelle til TS, men…

The poor stay poor, because they spend like the rich…
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg fikk kortet nylig og klødde meg i hodet over at jeg hadde brukt tusenvis innen kategorien min i november uten å få en eneste krone i bonus. Men den 14. denne uken fikk jeg plutselig inn 200 kr på kortet.

På BankNorwegian/KomplettBank kan du jo se bonusen du får per transaksjon enten samme dag eller første arbeidsdagen etter, men det kan man altså ikke her. Så det fungerer, selv om de kanskje ikke har noen brukervennlig måte å sjekke dette på før måneden etter.