Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1613
Fikk en type hasj som var jævlig myk og bobler når jeg prøver å fyre den i pipe. Må innrømme jeg er litt rusten på hasjen, så begynner å lure. Den tar ikke fyr men ryker hvit røyk, og bobler.

Kan det være fake? Den lukter hasj men litt spesielt. Prøver å laste opp et bilde

Sist endret av NodSquad; 9. desember 2022 kl. 12:17.
Hvit røyk har jeg hørt er ett tegn for ren vare.

Med spesiell lukt, får du til å beskrive det mer ?

Selv har jeg vært borti typer med matolje og sånt i(må det ha vært) som er rart i seg selv.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Matolje vakke så dumt forslag. Den er helt umulig å røyke i pipe og det blir en seig gugge som tetter pipa. Skal ta meg en prat med han selgeren jeg
Crackpipe kan funke kanskje? Jeg brukte det på olje men det er jo litt annerledes enn denne. Eventuelt bak den inn.
Er dette en av de «dry sift» typene som er ute og går?

Har en sånn selv, og en av de bedre typene også. Jeg har min i kjøleskap. Og tar en del mindre. Min er hvertfall så potent at jeg trenger veldig lite. Pipa må renses innimellom uansett så
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
I følge flere av de som selger rett ved her så skal det være prima. Bare jeg som er så dum at jeg ikke klarte å røyke den ordentlig
Har også en dry sift som er helt håpløs. Funker som fjell, men et hevlete å preparere. Ser ut som jeg hr prøvd å rydde opp i danglebæra når jeg er ferdig med å mekke. Skal prøve å legge den i kjøleskapet og se hva som skjer. En kompis var også enig i lukten, at den er litt parfymert nærmest. Jeg mistenkte henna, men det stemte liksom ikke med kvaliteten.
Synes det ser ut som godis jeg kanskje pipa er litt rar?
Sist endret av HallaKompis; 9. desember 2022 kl. 15:05.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du røyker sigg kan du rulle hasjen til en tynn tynn pølse.
Så tar du en tynn skrutrekker i midten på langs av siggen, lager en liten "tunell," som du skyver den inn i.

Slipper å rulle joint, funker prima
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg i kjøleskap eller fryser til den er hard og knus til mindre biter eller rull den til en tynn slange som du dekker med tobakk/weed.
Eventuelt få litt naturlig olje/fett på fingrene ved å ta på toppen av nesen (Nesten mellom øynene)
da blir det plutselig kjempe lett å mekke ut selv den mykeste hasj.
Den "skjiten" der e knallfin! Den er veldig drøy så du trenger ikke store frøet for å mette en sigg med tobakk.

Jeg bruker som regel 3 sigg, og en flattpresset bit med tjall på størrelse med pekefingerneglen min og det blir topp å fyre det i en pipe.

Nå klarte ikke jeg å se om du fyrer rent eller blander med tobakk da..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er god hasj. veldig god. Men erfaringsmessig så slår den annerledes enn "standard" hasj.

Jeg bruker å varme opp en bitteliten klump, på enden av en kniv til det bobler. Så tar jeg klumpen mellom tommel og pekefinger (derav å bruke en liten klump, ellers brenner du deg) gnir den ut, smører den ut over de to fingrene.
Så gnir man tobakken med disse fingrene, man må gni litt hardt, og så vil du kunne fordele det relativt jevnt.

Dette er jo mer joint mekk, men du kan ta flere runder for å gjøre det mer konsentrert for pipe e.l.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Har også røkt litt av den drysift bølgen som har vært, jeg har hatt det i kjøleskapet og mekket som vanlig i joint.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Takk for svar folkens. Akkurat begynt å røyke noen ganger i mnd igjen etter rundt 4 år av eller noe. Føler det gir meg noe igjen, og ting går bra om dagen. Urtegata folkens, bra utvalg
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som den som har lapp det står gelato på,la den i frysern i 20sek så ble der greit
Jeg pleier å mose en 0,2 helt flat oppå en snusboks med en lighter, sånn den blir så tynn det er mulig, så fyrer jeg på hasjen mens den ligger i hånda over noe tobakk (heller for mye enn for lite) , etter ca 10 sec i full flamme dekkes den i tobakken og gnis rundt og rundt til tobakken har forvandlet seg om til trollmekk som dufter DEILIG.
fryser og rivjern
Prøv og fest en liten klump på en nål. Sett fyr på den. La den brenne 10 sekunder. Sett ett glass over. Og vent til den slutter og røyke. Ta så ett sugerør og løft glasset nok til du kan suge ut røken. Ligger flere videoer på YouTube. Søk på

Hash cup method
▼ ... noen uker senere ... ▼
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sånn bare for oppdatering. Den ble liggende i skapet og jeg glemte den helt mens jeg røyka andre vanlige varer. Fikk prøvd den nå og jaggu den smaltX)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du røyker sigg kan du rulle hasjen til en tynn tynn pølse.
Så tar du en tynn skrutrekker i midten på langs av siggen, lager en liten "tunell," som du skyver den inn i.

Slipper å rulle joint, funker prima
Vis hele sitatet...

Enig, er særs fan av slike "snake in the grass" jointer (Y) tiltredes!