Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 721
https://gyazo.com/dc636bd6b2fa083992ea2c64bb5995ee

Hvorfor dukker disse reklamene opp på Macen? Sjukt irriterende.

Tips til å få fjerna det?
I see you...
NAPse's Avatar
Dette er chrome-varsler, som sendes fra nettsider du har besøkt.

Gå inn på chrome://settings/content/notifications og fjern tillatelser til å sende varsler fra nettsider du ikke ønsker, eller blokker dem.
Sitat av NAPse Vis innlegg
Dette er chrome-varsler, som sendes fra nettsider du har besøkt.

Gå inn på chrome://settings/content/notifications og fjern tillatelser til å sende varsler fra nettsider du ikke ønsker, eller blokker dem.
Vis hele sitatet...
Hjertelig!

Men det er vel ganske vanskelig å vite hvor disse varslene kommer fra? Fra hvilken nettside mener jeg
I see you...
NAPse's Avatar
Dette er vill gjetting, men jeg tipper den på bildet ditt kommer fra xxxluxury.com
Sitat av NAPse Vis innlegg
Dette er vill gjetting, men jeg tipper den på bildet ditt kommer fra xxxluxury.com
Vis hele sitatet...
Selvsagt, står jo der.. Takk for hjelpa!
Last ned ublock origin til nettleseren i samme slengen så slipper du reklame flere steder
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Last ned ublock origin til nettleseren i samme slengen så slipper du reklame flere steder
Vis hele sitatet...
Jeg bruker ublock ja, men virker ikke å hjelpe mot den type reklame. Må gjøre som han ovenfor skrev.