Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 681
Noen som vet hvordan live delen av gta 4 blir?

Høres veldig kult ut med gta live, men har også hørt det ikke blir sånn massiv multiplayer type spill iallefall, så lurer på om noen vet noe?
Søke, eller?

http://www.freakforum.nu/forum/showt...974&highlight=
(ikke det at denne tråden er så mye å skryte av heller da, men..)
Sist endret av Lec-Z; 17. januar 2008 kl. 10:34.
Vil tippe det blir noe lignende Saint's Row's multiplayer-opplegg. Gjenger, drive-by, drepe hverandre, stjele ting osv. Du kan jo teste ut San Andreas MP og få en liten forsmak.

Jeg håper uannsett at Rockstar klare å beholde den samme gode humoren og at biler ikke nødvendigvis blusser opp i flammer bare fordi de lander på taket.
Sist endret av SameGeriljaen; 17. januar 2008 kl. 10:37.
Jeg har spilt Vice City Stories på PSP og regner med det blir noe lignende dette. Det blir nok ikke noe MMO nei, men snarere små oppdrag. F.eks. tag, gjengkamper, kappløp med biler, drep den og den personen og andre kjente oppdrag i GTA-stil. Men dette blir vel likt på PS3 også?
Sitat av SameGeriljaen
Jeg håper uannsett at Rockstar klare å beholde den samme gode humoren og at biler ikke nødvendigvis blusser opp i flammer bare fordi de lander på taket.
Vis hele sitatet...
Helt enig, rockstar gir inntrykk for at de utelukkende skal satse på "seriøsitet", men mister serien den fantastiske humoren kommer de garantert til å selge et stykk mindre spill.
Sitat av SameGeriljaen
Jeg håper uannsett at Rockstar klare å beholde den samme gode humoren og at biler ikke nødvendigvis blusser opp i flammer bare fordi de lander på taket.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at bilene sprenger når de er på taket er jo av hensyn til systemressurser? I de tidligere GTA-seriene ble det for krevende for maskinene å ha biler liggende alle veier skulle jeg tro, så de kom opp med en kreativ måte å kvitte seg med all den ekstra rendringen og loadingen.

Jeg tror GTA blir eg suksess, så lenge de får til et bra siktesystem, slik vi har sett tidligere. Skytespill er som regel umulig på konsoll, men Rockstar klarer nok å gjennomføre dette.

Gleder meg!