Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2917
Har fått ps3 i dag, og skulle spele Assasin's Creed, når eg tar i spelet då blir bare tven svart, og når eg trykker på ps kappen kommer det ingenting opp, bare svart. Tar eg ut spelet, så forsetter skjermen å vere svart, ingenting skjer. Bare når eg slår av og på ps3en så kommer eg innpå meny igjen.

kva som er gale? nokon som kan hjelpe meg
Ta ut spillet,restart og oppdater firmware
Du må også huske at du trenger internetttilgang før du oppdaterer, eller du kan bruke memery-stick/minnepenn.

Google.no er også en kjekk ting om du får problemer...

EDIT: Om det ikke kommer skjermbilde etter at du har tatt ut spillet, og restartet playstation, så kan du sjekke om scart-kabelen er satt inn godt nok, eller om du ikke bruker scart, men de røde, hvite og gule ledningene så prøv og bytt til scart-kabel
Sist endret av RampLest; 5. januar 2008 kl. 19:27.
slatten's Avatar
Trådstarter
33 2
eg klarer ikkje koble meg opp på internett, har prøvd med kabel og trødløs, med trødløs kommer det opp noke at eg skal holde "AOSS" knappen? inne. Kva knapp er det?
Les brukermanualen, pleier å hjelpe.
Samme har jeg fått.. Gå ut av nettverks settingen. Og prøv på nytt. står det ikke Ok (x) så bruker du joystick til høyre. Funka 2 gang jeg prøvde, samme gjelder naboen.
Hadde det samme problemet selv, restartet PS3'en og det funket med en gang. Når jeg sier restarte mener jeg ikke bare skru den av og på, men og skru den helt av med knappen bak, skru den på og så holde knappen foran inne i 5 sek eller noe til den piper.

Regner med at du skjønte hva jeg mente med restarte, men gidder ikke få noen spørsmål om det etterpå