Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1846
Her om dagen fikk jeg en idè, etter å ha sett på everyonedoesit' sine "stash-lightere".

Min stashlighter-design lagde jeg av en gammel zippo-ligther. Jeg tok selve lighteren ut av metall-hylsa som den sitter i, og kappa bort omtrent 3-4 cm fra bunnen av lighteren. Da kan man sette lighteren tilbake i "hylsa", og ha plass til litt av hvert "på bunnen" av lighteren.

Eneste som er dumt, er at den ikke funker lengre. Men, hvem i all verden vil plukke i stykker zippoen din for å finne ut om du skjuler noe i den?
Sitat av E=Fb
Eneste som er dumt, er at den ikke funker lengre. Men, hvem i all verden vil plukke i stykker zippoen din for å finne ut om du skjuler noe i den?
Vis hele sitatet...
Hmm, politiet, tollen, osv
Sitat av E=Fb
Eneste som er dumt, er at den ikke funker lengre. Men, hvem i all verden vil plukke i stykker zippoen din for å finne ut om du skjuler noe i den?
Vis hele sitatet...
Hva skal du med en zippo som ikke funker mer? Politiet har nok sett ditt fantastiske triks før og funker ikke zippoen er det jo bare å kaste den, ikke dra rundt med den. + at bikkjer lukter den fortsatt.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tror nok han tenker mer å holde det skjult hjemme i kåken, ikke fra tollere eller politirazziaer.
har alltid hatt lyst på en slik lighter, dette skal testes!

hva med å operere en påse i pungen? så du kan legge stash nedi?
balle nr.3
Jeg har en helt rå "Zippo", når du åpner lokket er det en brønner, der flinten pleier å sitte er det et lite rør med gjenger på, som passer yppelig i et hull under zippoen.

en liten reintpipe ^^

har den mest forde den ser fet ut, er av aliminium og smaker ræl!
Trådstarter
Det jeg tenkte å bruke zippoen til, var ikke smugling eller noe annet "hardcore". Men sett at man går seg en tur, og blir stoppa av snuten. Purken insisterer på å kroppsvisitere deg, og finner f.eks en zippo, en lommebok, og en pakke tyggis. Er nok lettere å slippe unna om man gjemmer shiten i lighteren enn om man har den liggende i pengeboka eller løs i lomma...eller hva

Kom på en annen idè, som nok er bedre:

"Inni" lighteren er det jo en masse bomull, som man dynker i lighterbensin. Hvis man fjerner all bomullen inni lighteren bortsett fra det som stikker ut på baksiden, slipper man å ødelegge lighteren helt, og den ser enda mindre mistenkelig ut. Da kan man åpne opp "bomulls-fliken", putte i stashet, og voila- lighteren ser normal ut selv om du tar den ut av "hylsa".
Sist endret av E=Fb; 11. februar 2007 kl. 18:17.
Da burde du ikke bruke en brukt en. Eller rense den godt. Kjiipt og få stoffet dynka i bensin. Og hvis du har det i plastpose ens. Kan dette ese opp plastikken?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Altså, om man ikke har nok fantasi til å selv finne ut hvor man skal gjemme det evt. stashet - bør du vel igrunn revurdere det du holder på med.

Å gå ut å fortelle og tipse om de forskjellige gjemmesteder som de forskjellige brukerne her på forumet bruker, er ikke det smarteste å gjøre..Og tviler på at du vil få så alt for god respons.
Det er i såfall lite smart å fortelle f.eks. "jeg pleier å gjemme mitt på loftet". Altså.. ?!?!

Å tipse om gjemme steder - kan sammenlignes med å ringe til politet fra en telefon automat med et alìas, der du forteller hvor du gjemmer dopet ditt.

Men for alldel, diskuter i vei - det jeg mener er: Ikke utlevèr dere selv på den måten..
Men jeg kunne uansett ikke brydd meg mindre - så om dere ville diskutere og fortelle alle deres geniale gjemme steder så versegod

- speq (fyyyyylllla syk)
Hvis politiet sporer opp nicket og IP adressen til folk som har skrevet her for og finne ut hvor de har gjemt poten sin. Ja da har politiet for lite og gjøre. Tror ikke de jobber i flere dager for og spore opp røyken til en og annen junkie her.
Trådstarter
Jau, sant det. Dessuten, hvem har sagt at jeg skal gjemme ulovlige substanser? Tenkte å putte kamferdrops i lighteren, slik at jeg kan spise godteri uten at noen vet at jeg har det på meg.
jepp, er absolutt ikkje noe vansklig og gjere det.. siden så trur eg dei har rett på det visst alle medlemmer blir logget med ip på serveren..
Sitat av kamikaze666
Hvis politiet sporer opp nicket og IP adressen til folk som har skrevet her for og finne ut hvor de har gjemt poten sin. Ja da har politiet for lite og gjøre.
Vis hele sitatet...
Ikke det han mener. Men hvis alle f.ks skriver "ja, jeg og gjemmer alt i lighteren min", så sjekker jo såklart politiet de stedene som mange bruker.
må vel si sko\sokk er det enkelste, siden politiet sjeldent tømmer sokkene dine under ransakelse

men det kommer vel også an på mengde og da, men går vel ikke rundt med mye mere en 10g uansett
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg tror ikke at politiet sitter på freakforum og prøver å buste noen.

MEN noe som er sikkert er at det er en ca. 4500 personer inne på sidene daglig og sannynligheten for at det noen gang har vært på logget en politmann er meget stor.

Jeg mener ikke at noen her bør frykte noe, men hvor smart er det å utlevere -alle- opplysninger til offentligheten?

Man har "priser på dop" tråden, der man finner løpende oppdaterte priser på alle typer narkotiske stoffer i hele norge, det er klart at noen har bitt seg merke i den, og sikkert flere andre poster på forumet.
Enkelte ting bør som sagt, ikke alltid publiseres for offentligheten..

Jeg har ingenting å frykte - så dere må foralldel fortelle alle lure plasser å "stashe, stashet" heh.

Dette er ikke lenger ett undergrunns forum. (desverre)