Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 935
I og med at den forrige tråden ble stengt før trådstarter fikk svaret han har krav på så får jeg lage en ny med litt mer.

Han spurte om -erfaringer- , ikke kun om dem tester for det.

Jeg har selv blitt testet både under påvirkning av buprenorfin og dagen etter men aldri blitt tatt for det.
Hvorfor? det er visst et stoff som kun sitter i urinen en dag, kanskje 2.
Dessuten er det svært vanskelig å oppdage selv om du faktisk har det i urinen.

Med andre ord, er det noen dager siden du tok det så er du trygg. Hvis det IKKE er mer en en dag siden du tok det så drik masse vann, men ikke så mye at urinen blir HELT blank, isåfall så farg det gult igjen med b-vitaminer, slik at de da har vanskeligere for å oppdage noe som er vanskelig å oppdage fra før av.

Ikke meningen å, eh, "overstyre" deg Dodecha, men syns han fortjente litt bedre svar enn en link til den andre tråden.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi har i det siste sett oss ganske lei på tråder angående blod-/urinprøver ettersom det oppstår mye grunnløs spekulering og desperate forsøk fra folk som burde ta konsekvensene av deres egne handlinger.

Jeg må inrømme jeg hoppet elegant over ordet 'erfaring' pga dette, og henviste han til konkrete bevis på at de ivertfall tester for det.

Du har rett i at opiater ikke vises på en test etter maks 2 dager (utenom heroin, som tar 1-4 dager), men igjen er dette informasjon som man hadde funnet frem ganske raskt om man hadde lest:
Drug testing -- Urin og Blodprøver

Og i fremtiden synest jeg det er bedre om dere kan PM'e moderatoren som stengte tråden i en slik situasjon, vi biter ikke :P
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Absolutt det beste å PM'e mod / crew / admin i et slikt tilfelle, men av og til så er det jo greit at vi får en liten rapp på hånden også - til spått og spe . Don't let Babylon get ya!
Hadde bare alle mods giddet å lese PM's om stengte tråder, så... (sikter her verken til Tias eller Dodecha).