Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1138
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka 2 gram heroin nå masse i 2 dager. Planen var å røyke alt bort på de dagene og det gjorde jeg. Føler abstinenser nå ikke veldig ille. Men kanskje noen med mer erfaring kan esrimere hvor lenge det varer?
Symptomer
Depresjon
Tristhet
Grensepsykotisk.
Stiv i muskler og ledd.
Tiltaksløshet.
Sterk angst og paranoia
Sosial isolasjon
Tipper 2-3 dager maks , dette er såklart individuelt men så lite bruk skal det gå greit. Har du vært avhengig før for da husker hjernen hvordan den skal lure deg til og tro du er abstinent så du skal fortsette! Ellers enn det er det nok som de fleste andre drugs man er litt nedfor form og vil tilbake i rusens state of mind! Slutt nå før det er forsent, mitt tips bare ellers en det, kan jeg tippe du vil føle deg litt «nedenfor» om jeg kan bruke det ordet, 2-3 dager maks. Spise, få i deg greit kosthold og ta deg gjerne en gåtur på 1 time. Føles sikkert døll der og da men når du kommer hjem ,da vil du føle gevinsten av det hele!

Hoved regel for meg når jeg har vært hekta har vært 7 dager så begynner jeg å være brukbar igjen. Noen andre dager så kort som 5 dager
Sist endret av AbSoul; 16. november 2020 kl. 21:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du vært hektet før? Viss ikke skjønner jeg ikke at det er mulig å få abstinenser etter kun 2 dager? Skaff deg noe benzo, det tar toppene, det er nok over på en 2-4 dager
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vært hekta før ja
1 til 2 dager ved så sporadisk bruk