Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1009
Anonym bruker
"Fri Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra kombo?
Anonym bruker
"Fri Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ohyeah.
Powerdupp
Vis hele sitatet...

Har ikke toleranse og tok først 25mg og etter en times tid så tok jeg 15 til. Røyka før jeg tok pillene, skal det ha noe å si?
Anonym bruker
"Farlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke toleranse og tok først 25mg og etter en times tid så tok jeg 15 til. Røyka før jeg tok pillene, skal det ha noe å si?
Vis hele sitatet...
Skal ikke ha noe å si nei. Men pass på så du ikke overstiger din toleranse.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke toleranse og tok først 25mg og etter en times tid så tok jeg 15 til. Røyka før jeg tok pillene, skal det ha noe å si?
Vis hele sitatet...
Dette vet du da vel sjæl? Du har røyket og spist oxy og spør andre om hva som skjer? Vi er da ikke inne i din kropp din trollenisse
Du burde kjenne 25mg. Røykings burde ikke hemme noe av effekten nei, om det er det du mener. Mulig litt av nummenheta blir litt sånn "hmm, er dette hasjen, eller er det oxyen?".

Ville ha tatt oxyen først, også røyka når jeg begynner å få funk på oxyen. Lengre on-set på oxy. Så slipper du at du får funk på oxyen, i det hasjen dabber av.

Første gangen jeg prøvde oxy, snorta jeg 60mg (alt for mye), og røyka 24/7 fra før. Endte opp med oppkast etter ca 30 min, hehe... Men det merkelige med opiater er at jeg aldri føler meg kvalm når jeg kaster opp.
Kjør på, men jeg ville ikke røyket altfor mye med tanke på at du bare ender opp trøtt