Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3407
Hei. Ble akkurat lag til i en telegram gruppe som selger diverse rusmiddler. Har flere av dere opplevd å blitt lagt til i slike grupper?

Lurer jo litt på om det er legit da det virker veldig enkelt å bestille noe.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sosiale medier har jo det/de siste årene blomstret med kjøp og salg av narkotika.
Hvor legit det er derimot kan jeg ikke si noe på.

Ble du bare random lagt til av noen du ikke kjenner? Om det er tilfellet så ville jeg nok styrt langt unna.
Ser ut som en ganske nyoppstartet gruppe. Så er vell sikkert umulig å si om det er legit eller ikke. Kanskje jeg får prøve å bestille en liten "prøve" eller noe, hehe.
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Ser ut som en ganske nyoppstartet gruppe. Så er vell sikkert umulig å si om det er legit eller ikke. Kanskje jeg får prøve å bestille en liten "prøve" eller noe, hehe.
Vis hele sitatet...
Du kan jo alltids det, men ville nok bestilt til en annen adresse/fake navn da for sikkerhetsskyld, tilfelle det er noe fishy saker.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Du kan jo alltids det, men ville nok bestilt til en annen adresse/fake navn da for sikkerhetsskyld, tilfelle det er noe fishy saker.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Prøver jeg, gir tilbakemelding på hvordan det gikk!

Benzo bestilt. Da får vi bare se om det faktisk kommer i posten...
Sist endret av Hoinnjerpris; 4. november 2020 kl. 07:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde jeg aldri gjort med mindre jeg kjente personene som solgte i gruppa privat in real life. En ting er om de er snut som kartlegger, du blir lurt av noen som svindler deg for spenna, men sannsynligheten er høy for at dagen disse folka blir tatt om de selger på ekte så får politiet info om alle som har kjøpt også for de virker ukritiske og uforsiktige når de adder fremmede til sånne grupper.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde jeg aldri gjort med mindre jeg kjente personene som solgte i gruppa privat in real life. En ting er om de er snut som kartlegger, du blir lurt av noen som svindler deg for spenna, men sannsynligheten er høy for at dagen disse folka blir tatt om de selger på ekte så får politiet info om alle som har kjøpt også for de virker ukritiske og uforsiktige når de adder fremmede til sånne grupper.
Vis hele sitatet...
Du sier noe der ja!

Jaja, ukritisk som jeg er så har jeg prøvd å bestilt. Ikke store mengder selvfølgelig. Har ett lite håp om at det er legit.
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Du sier noe der ja!

Jaja, ukritisk som jeg er så har jeg prøvd å bestilt. Ikke store mengder selvfølgelig. Har ett lite håp om at det er legit.
Vis hele sitatet...
Sånn sett så er darkweb ett mye bedre alternativ.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Sånn sett så er darkweb ett mye bedre alternativ.
Vis hele sitatet...
Face2face er alltid best. Via darkweb ligger også stor sjanse i å bli svindla og å bli spora både ved raid hos utsender og ved kontroll av post.
Face2face er nok best ja.

Men tenker at om det faktisk funker med denne telegram gruppa så er det jo gull. Iallefall for meg som bor litt avsideliggende.
Gir dere beskjed hvordan det går, hvis det er noe interesse for det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Face2face er alltid best. Via darkweb ligger også stor sjanse i å bli svindla og å bli spora både ved raid hos utsender og ved kontroll av post.
Vis hele sitatet...
Velger du en etablert vendor som har holdt på lenge så er sjansen for at du blir svindla ekstremt liten, info blir også sletta slik at det ikke kan bli sporet hos de som er proffe og vet hva de driver med.
velger du derimot den nyeste vendoren som ikke vet hva kryptering er engang så har man jo bare seg selv å skylde.
Kontroll av post skjer heller ikke så ofte på innlandspost, isåfall ville jeg vært fucked for lenge siden da jeg har bestilt godt over 100 pakker siden mars.

Posten er tross alt Norges største leverandør av narkotika
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Velger du en etablert vendor som har holdt på lenge så er sjansen for at du blir svindla ekstremt liten, info blir også sletta slik at det ikke kan bli sporet hos de som er proffe og vet hva de driver med.
velger du derimot den nyeste vendoren som ikke vet hva kryptering er engang så har man jo bare seg selv å skylde.
Kontroll av post skjer heller ikke så ofte på innlandspost, isåfall ville jeg vært fucked for lenge siden da jeg har bestilt godt over 100 pakker siden mars.

Posten er tross alt Norges største leverandør av narkotika
Vis hele sitatet...
Sant det du sier. Mange proffe på dnmNO. Det værste som kan skje er vell at pakken blir tatt i posten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Jeg fikk mitt i posten iallefall!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Velger du en etablert vendor som har holdt på lenge så er sjansen for at du blir svindla ekstremt liten, info blir også sletta slik at det ikke kan bli sporet hos de som er proffe og vet hva de driver med.
velger du derimot den nyeste vendoren som ikke vet hva kryptering er engang så har man jo bare seg selv å skylde.
Kontroll av post skjer heller ikke så ofte på innlandspost, isåfall ville jeg vært fucked for lenge siden da jeg har bestilt godt over 100 pakker siden mars.

Posten er tross alt Norges største leverandør av narkotika
Vis hele sitatet...
hvordan pakker/sender du?