Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3078
Anonym bruker
"Kjent Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig tråden hører mer til under "Rus på legemidler" da Tramadol (50mg) er inni bildet..

Har noe god kokain, 50mg Tramadol (flere stk) + flere 7,5mg Imovane, 1x10mg Bensedin og 2x1mg Xanor.

Hva kan jeg blande (først?) for en fet form som gjerne fører meg til senga for å sove, evt bare kombinere først får å få en digg form hvor jeg kan ta 2-3 stk Imovane for å sovne, hvis jeg ikke får sove på tramadol og benzo?
Nei ingenting her er en bra kombinasjon.

Benzo og imovane kan kombineres med alkohol. Forsvarlig...hehe

Men så er ikke 50mg så mye egentlig.

Kokain + alkohol eller benzo + alkohol er mitt beste svar etter min mening.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ikke anbefal kombinasjon av benzo og alkohol... styr unna
Åja, du er ute etter søvn, så har du kokain som ett forslag. Er det skikkelig bra brus og du overjusterer litt kan du bli sløv og søvnig.

Ellers hjelper xanor og bensedin(diazepam 10mg)

7.5mg uten toleranse. Ta den, puss tenner og legg deg i senga og slapp helt av, så sovner du før du vet ordet av det. Er innsovings medesin, hypnotika, er over før du våkner.
Anonym bruker
"Kjent Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sibbanac Vis innlegg
Åja, du er ute etter søvn, så har du kokain som ett forslag. Er det skikkelig bra brus og du overjusterer litt kan du bli sløv og søvnig.

Ellers hjelper xanor og bensedin(diazepam 10mg)

7.5mg uten toleranse. Ta den, puss tenner og legg deg i senga og slapp helt av, så sovner du før du vet ordet av det. Er innsovings medesin, hypnotika, er over før du våkner.
Vis hele sitatet...
Sliter ekstremt med søvnvansker, fra innsovning til å få sove generelt.

Det er bra kola, 2 forskjellige typer som er minst 80% rent.
Har ikke toleranse for zopiclone nå da det er over 1/2 år siden forrige inntak av zopiclone..
Diazepamen har nok ikke gått ut av kroppen enda, tok 1 på torsdag kveld.
Har bare 2x1mg Xanor igjen, husker faktisk ikke om jeg tok 1 eller 2 sist (torsdag kveld) sammen med 2-3x75mg Lyrica, men da merket jeg lite til Xanor, mest sannsynlig pga litt toleranse.. Men Lyrica skal jo forsterke effekten av Xanor, og motsatt..(?)
Ta 7.5mg imovane og legg deg rett etter på og prøv så godt du kan å slappe av.

Ikke trykk på mobil eller noe, bare slapp av, så våkner du.
hva er toleransen din på alkohol og benzo ca? zopiklon, benzo (som xanor og diazepam) og alkohol har alle krysstoleranse.

ang cola og tramadol, spar de til senere om du vil sove.
Anonym bruker
"Kjent Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
hva er toleransen din på alkohol og benzo ca? zopiklon, benzo (som xanor og diazepam) og alkohol har alle krysstoleranse.

ang cola og tramadol, spar de til senere om du vil sove.
Vis hele sitatet...
Toleransen for alkohol er lite til nada.. Benzo har jeg nok litt toleranse for men ikke så mye at jeg ikke skal merke effekten av Xanor, og kanskje diazepam sammen med Xanor.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Toleransen for alkohol er lite til nada.. Benzo har jeg nok litt toleranse for men ikke så mye at jeg ikke skal merke effekten av Xanor, og kanskje diazepam sammen med Xanor.
Vis hele sitatet...
da regner jeg med du har en feeling på hvor mye xanor f eks du trenger for å merke det osv.. så bruk den her:
https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm

det er ca doser målt opp mot diazepam, så tar du litt basic matte og kombinerer for å oppnå "så mange mg" med xanor f eks, så er du vel innafor trygge rammer.

må også sies at både zopiklon og diazepam er mer sedativt og hypnotisk enn xanor, dose for dose, så om du regner til ca en "god" effekt av xanor med kombo av dette så vil det virke mer søvndyssende, så pass på å legg deg før effekten kicker inn så du ikke begynner styre med masse lok.
Hvis man slår seg til ro med en to tre pils først, før man tar cola. Så tar du max 3-4 mg med hva slags benzo du har. Kun nok til å fungere som lettere avslappende så peiser man på med cola og alkohol resten av kvelden og når du skal sove så tar du opp mot 5 mg med benzo og en pils.

Uten toleranse er denne mer enn nok, burde være mer enn nok
Jeg hadde tatt litt cola og bensedin og xanor, så imovane når colaen går ut av systemet. Tramadol må du ikke blande med cola, du kan få kramper med tram og uppers som speed å cola har jeg hørt. Dårlig medisin likevel, spar de til du er helt tom for alt annet du.

s
Tramadol 150-200mg + 10mg Bensedin (Diazepam) og litt tjall høres ut som en ganske kos mix.
Tram er et merkelig opiat, men veldig euforisk da det hindrer reopptak av serotonin. Det gir meg svake MDMA-assosiasjoner, og fungerer ofte litt oppkvikkende på folk.
Jeg føler meg personlig veldig lykkelig og våken på Tramadol.

Ville spart de to 1mg Xanorene og Imovane til når du får lyst til å sove.

Som saviour sier over må du under ingen omstendigheter blande Tramadol med stimulanter av noe slag pga krampefare.
Kombiner ei heller med SSRI da det er fare for serotoninsyndrom.