Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2999
Det har seg sånn at jeg prøvde amf første gang på fredag, ca 0.4g fordelt på 3-4 striper jevnt utover.
Jeg fikk en kald ising i nasen av dette stoffet, men tenkte ikke noe mer over det der å da, gidda ikke å spøre hva det var liksom.
Lørdag var det på ann igjen, med en 18pils og ca samme dose amf.
Men i ettertid nå har forsatt ikke isingen gått vekk, det er helt for jævlig, iser hele fuckings tiden... Er ikke noe tett i nasen eller noe sånt, det bare iser hele tiden når jeg prøver å puste inn....

Så jeg lurte på om noen vet hva dette kan være?
Sikkert sånne knuste mentolsugetabletter
Blir ganske "isete i nesa" av det
seriøse svar hadde vert fint
Kanskje amfetaminen er bøffa ut med noe mentolgreier sånn som sgterik sier.
ising i nesen er jo helt forferdelig!

Viss jeg hadde vært deg hadde jeg spørt en lege om hva det kan være,
kansje noen her vet hva det kan være, men jeg har alldri hørt noe lignenes.

Bra at du ikke fikk noen stor hodeværk iallfall ( i en spesiell plass i hodet )

tips:
Begynn å drop Amfetaminen. Ikke putt den i nesen!
Hmm, det kan være mulig ja.
En annen ting jeg glemte å si er at når jeg snyter meg så komme det blodfarget snått ut, så virker som om ejg er ganske ødelagt oppi der..
Jeg lurer på en ting..... Er det helt normalt at hele hodet følest ut som et svært skrubbsår hele tida i dagene etter gir? har aldri hatt det før:P
kan du ikke bare kontakte han som ga deg de greiene og spørr hva det var?
Prøver å få kontakt med fyren, men får ikke tak i han nå...
men hadde vert jævlig greit om han hadde vist det ja
var det ikke noen andre som snortet samme amf som deg?
isåfall, hva skjedde med de?
Joda, var en som snorta samme. Men han har ikke kjent noe til isingen..
Han er bare jæævlig stiv i nakken enda, lol.
Har du allergi/høysnue sånn at du ofte er irritert av tett nese?

Amfetamin ble før i tiden brukt for å "rense" nesen.
Å det er akkurat hva du har gjort

Men som tidligere sagt: spør en lege!
Blod i snørret kan forekomme, det er ganske sterke greier man fyrer innpå! Det etser liksom...
Men den der isinga kan jeg ike si jeg har vært borti! Men det er vel med speed som alt annet, relativt og individuelt hvordan det fortoner seg!
Håper du finner ut av det!
som sagt før, det med blod i snørr kan forekomme om det er sterke greier/ utblanda med noe dritt, eller om du har gjort det over lang tid.
Jeg lurer litt på hva du egentlig mener med ising?
sorry om jeg er dum, men jeg klarer ikke å forestille meg ising i nesen
rottegift ja. kan ikke skjønne at noen tør å bøffe ut med det, men eks-dealer sa til meg at han kjente personer som gjorde dette. Stoler på han, da han faktisk var en rutinert familiemann i 30årene som var meget oppegående.
druesukker må jo være det optimale å bøffe ut med. det finnes flere tråder her inne utbøffing av amf.
Hehe, ising ja... er liksom sånn som når du prøver å puste inn i 30- grader med nasen, helt for jævlig.. er liksom litt vondt å puste med nasen vet ikke helt hva jeg kan sammenligne et med.
Høres rett og slett ut som du har vært borti no alvorlig bøff... Tror ikke det finnes noen annen forklaring.