Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4293
Var ute og drakk på fredagen ble i fin form som vanlig, så møtte vi på en kar som spurte om vi ville være med og "flushe" vi tenkte: ja sikker fett det er med vi, så tok vi en stripe jeg merka ikke noe, men har hørt at man vanligvis ikke gjør det de første gangen heller, så stakk vi til en kompis og dro 3 linere til på ca 10cm, halve i vært nesebor merka kribling i hele kroppen og magen var akkurat som når man kjører over en humpel:P satt og hakka tenner som faen å tok meg i trynet hele tia, kunne ikke noe for det:s han som ga oss stæsjet sa at han ikke var sikker på at den første linern vi fikk var pepper eller cola siden han var teemmelig rusa...
uansett etter 2-3 timer etter jeg tok siste stripa ble jeg uuuutrolig kvalm, akkurat som når man grønner, klarte ikke se på bevegende ting pga da spydde jeg og slikt har det vært de to siste dagene helt til jeg er bra igjen nå..

Det jeg lurer på er hva som skjedde med meg? Tok jeg for mye cola? eller var det den mulige blandingen mellom pepper og cola? eller var det cola og alkoholen?

kan forøvrig nevne at noen vi hang med som driver endel me cola sa at dette var dritbra saker, var ikke noe dritt...
men dette var de 2 desidert verste dagene i mitt liv!!
aldri prøvd cola tidligere før denne kvelden
spankingguru
Worner's Avatar
Høres ut som en saftig pepper nedtur. Jeg var kvalm og fæl som fy på nedturen etter første gangen jeg tok det ialllefall
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg har aldri opplevd lignende, men tar man for mye(altså mer en kroppen tåler) er kvalme og hodepine normalt.

Ettersom du har kjørt en blandig med coke og speed er det vanskelig å fortelle deg hva sin gjorde at du reagerte slik.
Det kan ha vært mat- inntaket ditt den dagen, det kan ha vært kombinasjonen, det kan ha vært mye eter i amf'en (noe man blir ekstremt dårlig av(ihvertfall jeg)).
Det kan også være at du faktisk bare har fått omgangs syke midt oppi det hele.
Inlfuensa og spysyke er noe som går landet rundt nå, så noe bombe ville det ikke vært.

At disse 2 karene forteller deg og mener at det var SINNSYKT bra cola, så behøver det ikke være det. Om det var det, tviler jeg egentlig litt på at det var den som gjorde utslaget - og satser heller en tier på at det var amfen.
Sinnsykt bra cola, er foresten noe -alle- som selger eller de som kjenner den personen som selger som går rundt å sier. Så ikke sluk den rå! selv om du kanskje følte det selv også.

Jeg fikk ei noe rus av cola da jeg prøvde første gang, noe du beskriver her. Derimot så funket amfetaminen første gang jeg prøvde den til de grader. 5 timer med gøy og 24 timer med et helvete,. Ikke søvn, ikke matlyst, alt smaker drit, kvalme, svimmelhet,...

Jeg vet ikke hva du føler du passer best for deg, men cola gjør en svært sjeldent kvalm og dårlig, med mindre man brekker seg av smaken man får i halsen etter å ha tatt en strek. Eller at du har tatt for mye. Da kan man bli kvalm.
Eller at det er mye blande greier i cola'en (slik at det - nesten ikke- er cola) - da kan man bli kvalm.. Ellers så vil jeg nok landet og konkludert med en av de andre forklaringene.
Har nå fått høre i ettertid at alt vi tok var cola blanda med pepper, og jeg tok altfor mye for første gangen Dette er foreløbig ikke noe jeg vil prøve igjen, hvertfall ikke om det var peppern som ga meg den saftige nedturen...

takker for svar
Pepper og cola ville jeg anbefale å ikke ta i det hele tatt. Isåfall ikke ofte, det har et helt for jævlig avhengighetspotensiale. Faren min, og et par andre i familien, har slitt med pepper for en tid tilbake. Og det var ikke bare kos. Men, for all del, folk får gjøre som de vil :P Har selv vært borti pepper så har ikke så mye å si på det