Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2602
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Er det lovlig med koffeintabetter i Norge?
Noen som kjenner lovverket på dette området?
I såfall...hvor kan jeg få tak i?

- keanu
var en post om dette før, spør nso som hadde noe stuff om det!
Koffeintabletter er et reseptbelagt legemiddel, altså må du ha en resept for å få tak i det på apoteket.

Tror det skrives ut for trøtthet og "nesten-narkolepsi", så hvis du har en snill lege og kan godprate litt med ham/henne så kan det hende du får resept på det...

Det er sikkert andre måter å få tak i det på, men har ikke sjekket. Skjønner ikke vitsen med det, det er så lett å overdosere det.

Akkurat som med å shotte tequila.... du merker ingenting, så du tar et par-tre til. Så merker du skjelven (med koffein) og da er det for sent. Da kommer de to siste pillene du tok til å virke, og da får du normalt sett _ekstremt_ høyt blodtrykk, svettetokter, en skikkelig skjelv, og du ser blodårene oppå hånden bule ut. Er du _virkelig_ uheldig detter du sammen med hjerteflimmer og må på sykehus.

Jeg bruker heller RedKick - kan dosere det selv og det smaker godt http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

Jeg gjetter på at du skal på TG? Det skjer hvert år - noen fjortisser (no offense) blir kjørt på sykehus pga for høyt koffein-inntak blandet med underernæring http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
▼ ... flere år senere ... ▼
Sorry for å¨ta opp en gammel tråd, men gidder ikke lage en ny istedenfor.
Det jeg lurte på er: en kar jeg kjenner har knust en koffeintablett og sniffet det. Etterpå har han sagt at han fikk halliser? Hvor troverdig er dette? Halliser av koffein?

Har ikke tenkt å prøve det eller noe sånt, bare lurer på om dette kan være et hallusogent stoff?
Jeg tror det er bare noe han sier for å være tøff, for han liker å skryte av seg selv.
Uten at jeg er no drug-expert så vil jeg tørre å påstå at det er bullshit.
Hva slags halliser var det han mente han så da? Jeg tror ikke man kan få halliser av koffein. Kanskje placebo? eller kan man ikke få placebo halliser?
AleXzorZ har helt rett. Dette er 100% bullcrap.