Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 910
Er det noen som vet om noen gode steinhogaer?? Gjerne ved vannet langs fjorden eller kanskje på en utsiktstopp i marka.

Har hørt dem er å finne i fleng langs vannet enkelte steder men er litt kjett å bare lete på måfå. Skjønner hvis folk ikke vil dele info om favoritt steinhogaene de bruker, men verdt et forsøk tenker jeg.

Hvis noen har peil del gjerne tips om hvordan man borrer egen steinhoga! Er hypp på å lage min egen med 3 hull å trekke fra som går til samme brønnen, men er ikke spes handy av meg.

Andre hoga tips er velkomne, hva bruker dere som rist i brønnen feks, eller deres favoritt teknikker når det kommer til å lage jordhoga
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min favoritt er å heller kjøpe meg en bong det er lett å transportere.
Digg å slippe å ha med bongen hvis du skal på tur eller bade da haha. Da går jeg heller for rullepapir, evt. lum og avis.
Jeg vet om en eneste én, den lå på ekebergåsen, i en stiete bakke vendt mot byen. Vet ikke om den ligger der enda, er det noen flere som kjenner til den?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
Digg å slippe å ha med bongen hvis du skal på tur eller bade da haha. Da går jeg heller for rullepapir, evt. lum og avis.
Vis hele sitatet...
Finnes bonger man kan klemme flate og trekke ut ved bruk 😉
Anonym bruker
"Sjuk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er egentlig en steinhoga? En pipe laget i stein som står ute i naturen?
Prøvde å google litt for å finne bilder, men fant ikke noe annet enn 1 referanse til en gammel freakforum-post hvor det er nevnt, men ingen bilder.
Noen som kan finne bilde eller vet hva det kalles på engelsk?
Har dessverre ikke noe tips tips til trådstarter, men syns det hørtes interessant ut
Anonym bruker
"Syk Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes bonger man kan klemme flate og trekke ut ved bruk 😉
Vis hele sitatet...
ja, foreksempel denne https://www.shady.no/products/silikonbong-skull-glow-26cm
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er egentlig en steinhoga? En pipe laget i stein som står ute i naturen?
Prøvde å google litt for å finne bilder, men fant ikke noe annet enn 1 referanse til en gammel freakforum-post hvor det er nevnt, men ingen bilder.
Noen som kan finne bilde eller vet hva det kalles på engelsk?
Har dessverre ikke noe tips tips til trådstarter, men syns det hørtes interessant ut
Vis hele sitatet...
Det er 2 hul boret i stein ,det ene hullet fyller du med lit små shingel som en provisorisk rist til urtene dine ,og det andre trekker du ifra,gjerne med et avisrør eller noe liggnende
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
Digg å slippe å ha med bongen hvis du skal på tur eller bade da haha. Da går jeg heller for rullepapir, evt. lum og avis.
Vis hele sitatet...
Ligger litt nedenfor hubdesletta, på andre siden av veien retning restauranten. I en lysning