Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1257
Jau,

Jeg er ute etter en måte å inhalere marijuana på en mer helsemessig måte. Altså uten tobakk og uten fyring.

Noen som har gode tips til vape (eller lignende) som egner seg til dette?
Kjøpe på nett, eller i butikk i Oslo-området.

Takker
Anonym bruker
"Skrikende Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pax3 fungerer veldig bra, kan kjøpes i Oslo.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mighty er den beste jeg har prøvd. Synes den slår både pax og firefly
Te!
Men hvorfor blande ut i det hele tatt?
Sitat av 420master Vis innlegg
Te!
Men hvorfor blande ut i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Tar gjerne i mot god oppskrift på te
Er ikke superfan av å dytte i meg tusen brownies. Men effekten av te og brownies er vel kanskje ganske det samme..?
Bruker catnip. Grinder det litt så blir det fint å rulle med og ikke så mye bismak og man får kjøpt det på alle dyrebutikker.
hadde gått for dynavap, funker som fy og billig iforhold til de andre, dog trenger lighter til å varme opp, evt kjøpe/lage induksjonsvarmer
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pax3 fungerer veldig bra, kan kjøpes i Oslo.
Vis hele sitatet...
Enig. Har hatt min Pax 3 siden den kom og har aldri hatt problemer med den. Ser det nevnes Mighy her og jeg liker den óg, men den er altfor stor etter min mening. Pax 3 kan man lett ha i lommen og er sånn sett svært praktisk.
Stikk innom happy price og shangri-la i Oslo, de er ganske nærme hverandre også. Begge to er kjente headshops.
Sitat av fin fasong Vis innlegg
Tar gjerne i mot god oppskrift på te
Er ikke superfan av å dytte i meg tusen brownies. Men effekten av te og brownies er vel kanskje ganske det samme..?
Vis hele sitatet...
Du behøver overhodet ikke å dytte i deg masse brownies for å oppnå effekt med edibles. Poenget er å binde cannabisen sammen med fett ved hjelp av varmebehandling. Kokosnøttolje er kjent for å være den beste fettkilden for dette formålet. Da kan du blande oljen i hva som helst, f.eks kakao, té, brownies, eller du kan svelge oljen som den er. Det kryr av oppskrifter på forumet, så det er bare å benytte seg av søkefunksjonen.
Anonym bruker
"Rik Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lagde vape selv, fungerer veldig godt!
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv en pax 3 og blir ikke i nærheten av så fjern som jeg skulle ønske.. Synes den rett og slett var ett skuffende kjøp som nå bare ligger å støver ned istedenfor å bli brukt.

Kan fylle den helt opp og røyke den tom uten å egentlig bli nevneverdig fjern.
Sitat av fin fasong Vis innlegg
Tar gjerne i mot god oppskrift på te
Er ikke superfan av å dytte i meg tusen brownies. Men effekten av te og brownies er vel kanskje ganske det samme..?
Vis hele sitatet...
Jeg har bare brukt te istedenfor tobakk? Strør det bare i jonasen eller mekket. Men anbefaler kun grønn te. Ikke gul og ihvertfall ikke svart