Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 700
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei sikkert et veldig dumt spørsmål; om noen uker skal jeg inn til operasjon og vet bare at jeg får bedøvelse. Det gjelder ansiktet, kosmetisk operasjon.

Regner med det bare er noe lokal bedøvelse jeg får på det relevante område..? Noen lege/rusmidler som kan skape konflikter? Tenker da hovedsaklig benzo og andre downers. Nå - i forbredelse, er jeg i abstinensfasen av xanax, og kommer til å være over det når datoen kommer. Men... er det nødvendig?

Vet jeg burde forhøre meg med legen om dette, men det er ikke aktuelt i dette tilfellet.
Det er sjelden god ide å ta i seg medisiner uten å fortelle lege. Hva hvis du må legges i narkose? Evt få sterke smertestillende? Opioider kan være farlig å blande med xanax.

Si du har legeskrekk/operasjons-skrekk og får panikkanfall i tannlegestol, ved undersøkelser osv. Da vil lege kunne gi beroligende på forhånd.
Siden det er kosmetisk operasjon antar jeg det er privat lege og private leger er særlig interesserte i tilfredse kunder.
Anonym bruker
"Elektronisk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må ikke inta andre legemidler!
Anonym bruker
"Elektronisk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo er spesielt dumt tilfelle du blir loka og klorer deg i ansiktet eller forstyrrer operasjonssåret etterpå