Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 777
Jeg hadde en veldig mørk høst i fjor, masse indre uro og desp etter å finne roen. Kjøpte 2-3 sobril de 3 første dagene, men så gjorde den digge følelsen at jeg tok 10-15 rivo hver dag i 2 uker, et eneste langt mørkt hull jeg ikke husker noe. av. Følelsen av å slippe alt og ikke tenke så mye , var det som gjorde at det gikk sånn over styr. det Jeg klarte å slutte etter de 2 ukene, uten noen ettervirkninger eller andre plager. Men jeg må innrømme at nå som ting dukker opp igjen i hodet, så frister det litt .
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finn noen å prate med - helst psykolog. Det at du slapp billig unna første gang er normalt. Men hver ny runde med benzo vil føre til sterkere abstinenser, det kalles for kindling. Abstinensene kan bli så ille at det vil bli en mareritt å slutte, og den indre uroen ender opp til å være 1000 ganger verre i ettertid.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril frister alltid når jeg har det jævlig, men jeg var i det hølet en periode og ødela forhold til både venner og familie pga hvor fucka man blir på rivotril. Det er vanskelig å slutte og det stopper aldri med "bare én" eller "bare i dag" så hold deg sterk og nekt deg selv å sette deg i risiko for å bli pillenarkis for da får du det bare enda værre psykisk..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril frister alltid når jeg har det jævlig, men jeg var i det hølet en periode og ødela forhold til både venner og familie pga hvor fucka man blir på rivotril. Det er vanskelig å slutte og det stopper aldri med "bare én" eller "bare i dag" så hold deg sterk og nekt deg selv å sette deg i risiko for å bli pillenarkis for da får du det bare enda værre psykisk..
Vis hele sitatet...

Hvordan ble du på rivvo? Misforstå meg rett, men det er godt det ikke er bare meg som føler på den; bare en i dag for å føle meg bedre. Men ja, etter å ha lest om andres erfaring, så har det holdt meg unna så langt. På den ene siden blir jeg kvalm over meg selv som holdt på sånn, den andre så orker jeg ikke tanken på å ha alt maset i hodet. Jeg har allerede vært nede i Brugata, men dro uten noe, fordi jeg kom til meg selv hvis man kan si det sånn.