Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 995
Hei!

Mistet litt kontroll på speed bruken min nylig så har blitt en del i det siste. Ikke alltid hver dag men flere ganger i uken som har vart i ca to måneder, og ofte store doser som resulterer i dårlig søvn...
Får heller ikke noe skikkelig kick eller fæl nedtur lenger, så regner med toleransen har bygget seg opp kraftig. Skal forøvrig klare å slutte for å ta pause men har ikke gått helt inn for det enda...

Idag var første gang på 4 dager og sniffet kanskje 200-300 mg (ja.. alt for mye) fordelt på et par linjer rundt samme tid kl 1700, og nå 0320 føles pulsen nesten høyere enn når jeg tok dem. Noen spesiell grunn til dette? Føler meg trøtt og tom dagene uten, og nesten bare normal når jeg tar.

Brukte og cola nylig og effekten var veldig dårlig pga krysstoleranse. Redd jeg har tullet for mye og tappet hjernen helt i en god stund fremover.

Hvor lang pause bør jeg ha fra stimulanter for å få effektene tilbake og eventuelt dopamin/serotonin nivåene bra igjen?
Vil slik impulsiv bruk som idag få toleransen rett opp igjen, eller vil den fremdeles gå nedover? Gjerne kom med egen erfaring eller generelle tips!
eneste tipset jeg har er å ta en valium, og sove. og neste dag prøv og ikke ta noe speed om du opplever noia eller angst ta ennå en valium. og unngå speed
Trådstarter
3 0
Sover veldig mye dagene uten, typ 12 timer hver natt siden lørdag. Jeg vil helst ikke ta valium, det har også veldig lite effekt på meg. Har alltid syntes det er rart ettersom jeg aldri har tatt noe særlig av det? De få gangene jeg har brukt oxy har det også blitt veldig store doser selv om jeg ikke har brukt før. Er det en sammenheng med toleransene her?
Det er en kunst å bruke amfetamin, så ta deg en lang pause eller unngå speed som hasjkake skriver.
Kroppen din forteller deg att du er sliten, å hvis du fortsetter så blir det enda mere angst og høy puls.
Har erfart dette mange ganger, å den siste gangen havnet jeg på sykehus pga av ett heftig angst anfall. (vondt i brystet, høy puls, mistet følelsen i nakke og ansikt, veldig tungt å puste, svimmel, trykk i hodet og problemer med å snakke)

4 dager pause er alt for lite mellom hver speed binge.
Take care.
Sist endret av makkalatte; 10. juni 2020 kl. 04:06.
Trådstarter
3 0
Off jeg hadde faktisk noe lignende nylig, vondt i brystet, tung pust og høy puls. Var dette et angstanfall? Det kom rett etter jeg tok stor dose speed en søndag. Fredagen samme helg var cola kvelden og lørdagen drakk jeg samt litt speed. Føler jeg egentlig burde ha pause hele sommeren? Men redd det uansett blir noen impulser når jeg drikker eller er blant andre som har.

Jeg har forøvrig aldri kjørt på i flere dager uten å prøve å sove eller spist. Siste linjen har på det seneste sikkert vært 2200 tiden. Har samboer som ikke vet om mitt nye misbruk. Hadde sikkert blitt heftigere misbruk om jeg bodde alene.
Sist endret av admin5566; 10. juni 2020 kl. 04:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av admin5566 Vis innlegg
Off jeg hadde faktisk noe lignende nylig, vondt i brystet, tung pust og høy puls. Var dette et angstanfall? Det kom rett etter jeg tok stor dose speed en søndag. .
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke, det kan være noe psykiskt/fysiskt kombinert med dårlig/bra overdosert speed. Uansett hva det nå er, så er det ett dårlig tegn.
Sist endret av makkalatte; 10. juni 2020 kl. 09:42. Grunn: Skriveleif