Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 930
c4nn4bis20
slimstian's Avatar
12 5
tok 2x 25mg quetiapin igår for å sove. Idag kjenner jeg en «nedtur» eller hangover, slapp. ikke uvanlig har jeg hørt, å jeg får det hver gang jeg tar det. noen som har nå tips til hvordan jeg kan unngå det eller redusere nedturen på ett vis? helst uten å ta noe «uppers» eller andre drugs.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bytt sovemedisiner til noe annet som er bedre med mindre bivirkninger.
Melatonin feks.

https://tidsskriftet.no/2019/09/kron...en-sovemedisin
c4nn4bis20
slimstian's Avatar
Trådstarter
12 5
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bytt sovemedisiner til noe annet som er bedre med mindre bivirkninger.
Melatonin feks.

https://tidsskriftet.no/2019/09/kron...en-sovemedisin
Vis hele sitatet...
Har prøvd Melatonin men det var ingen suksess
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke snakke for din individuelle opplevelse, men nedtur er ikke vanlig å få av quietapin. Hangover derimot er helt vanlig, man er trøtt og uopplagt og kommer seg ikke til hektene før langt ute på dagen eller kvelden dagen etter. I takt med at toleransen for medisinen øker så får man også mindre og mindre hangover. For meg ble det mye bedre etter 2-3 ukers daglig bruk.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2x25 mg er høy startdose når du ikke har toleranse. Hold deg på 25mg hvis du nettopp har begynt med disse.
jeg tar selv quetiapin jeg pleier og ta noen push ups med engang jeg våkner også gå ut en tur pleier og hjelpe hvisjeg har hangover

jeg tar 400 mg depot og 200mg vanlig
Sist endret av Dan_; 27. mai 2020 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Går du ikke på det normalt, kan det være en fordel prøve dele en 25mg I to. 12,5mg.

Sovner som en stein av de, men uten toleranse kan man oppleve en hangover lik en tredagers på fylla. Jeg tar selv 25mg fast for søvn. Hender seg jeg øker med 12,5mg, dvs 37,5mg. Da opplever jeg ofte en liten hangover dagen derpå.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir bedre etter et par uker, sånn var det for meg hvertfall. Nå er jeg bare groggy i 45 min mens jeg gjør morgenrutiner.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Man bør ta de en time på forhånd, ikke rett før man legger seg. Jeg synes det går bort med en kopp kaffe hvis man har sovet normalt.
Å riste av seg morgendagens krenkelser og helseskade, er veien å gå. Avgårde på veien sin, mot målet sitt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av slimstian Vis innlegg
tok 2x 25mg quetiapin igår for å sove. Idag kjenner jeg en «nedtur» eller hangover, slapp. ikke uvanlig har jeg hørt, å jeg får det hver gang jeg tar det. noen som har nå tips til hvordan jeg kan unngå det eller redusere nedturen på ett vis? helst uten å ta noe «uppers» eller andre drugs.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke tar samme dose hver dag så kan du bli litt tung i kroppen dagen etter men det gir seg hvis du bruker hver dag