Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2315
Brukt tramadol 50mg til å ruse meg på noen ganger nå. Tar ca 7 kapsler. Men rusen kunne godt vært litt kraftigere
Gjorde det ett par ganger for noen år siden, da var jeg oppi 15-20 kapsler og hadde en god rus, men kramper hele natta..
Har fått tak i nobligan retard 150mg. Er disse samme rus om jeg tar samme dose, bare lengre virketid?
Og noen forslag til andre tabletter med lik, bare kraftigere rus?
Har aldri rusa meg på noe uten di få gangene med tramadol. Hasj får jeg noia av og valium kjenner jeg ingenting til..
Lite/ingen toleranse
Sist endret av Dobbeldyne; 14. september 2018 kl. 19:02.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nobligan og Tramadol er det samme preparatet. Kapslene virker annerledes enn depot. Jeg har brukt depot daglig, i knust form, og tar aldri mer enn 200 mg i en dose. Alt over det gir meg kvalme. Bedre å justere noen timer senere. Depottablettene har en annen virkning selv når de knuses. Min opplevelse har vært at de varer lenger, men også at effekten er sterkere helt i starten sammenlignet med kapsler.
Hvis du overdoserer, som du forteller om, blir du bare syk. Du ødelegger også toleransen. I ytterste konsekvens kan det være dødelig. Doser moderat og ha det fett over tid i stedet, med små justeringer underveis.
Dumboliten
Dobbeldyne's Avatar
Trådstarter
24 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nobligan og Tramadol er det samme preparatet. Kapslene virker annerledes enn depot. Jeg har brukt depot daglig, i knust form, og tar aldri mer enn 200 mg i en dose. Alt over det gir meg kvalme. Bedre å justere noen timer senere. Depottablettene har en annen virkning selv når de knuses. Min opplevelse har vært at de varer lenger, men også at effekten er sterkere helt i starten sammenlignet med kapsler.
Hvis du overdoserer, som du forteller om, blir du bare syk. Du ødelegger også toleransen. I ytterste konsekvens kan det være dødelig. Doser moderat og ha det fett over tid i stedet, med små justeringer underveis.
Vis hele sitatet...
Ja, det gikk litt vel hardt for seg sist..
Tok 2 nobligan retard 150g med ca 2 timers mellomrom sist helg og var rusa i 2 dager etterpå
Men da knuste jeg de ikke.
Ble kvalm dagen etter og hadde noen brekninger. Så tror jeg går for 150mg denne gangen og prøver det
Kanskje prøve å knuse den først, men smaker vel dritt da

Har ikke noen gode tips mot kløen som kommer i tillegg forresten?
Er full av sår og blåmerker etter å ha klødd ��
Sist endret av Dobbeldyne; 14. september 2018 kl. 20:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har gått på tramadol mye før pga mye smerter i ryggen, Det som er så skummelt med smertestillende som Tramadol er at man øker toleranser sin. Jeg måtte øke dosen til 6 og 7 stk 50mg kapsler for å få litt virkning før ( ingen rus oppnåelse) . som virking på en kapsel første gang etter kort det. Man vet hvordan det vil ende. derfor sluttet jeg tvert med et selv for å ikke bli avhengig. selv om det var et helvette med smerter. Kroppen venner seg fort til opiater uten at du merker det. pass på
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sluttet med disse stoffene flere ganger uten problem. Trikset er å bruke moderat (du får ikke særlig mer god effekt av å overdrive uansett), og å planlegge nedtrapping når du skal slutte. Det kan hende du vil oppleve litt ubehag uansett, men med riktig nedtrapp er det maks som en mild influensa en dag eller to.

Opiumskløe er det dessverre lite å gjøre med Det eneste som funker litt er en kjølig dusj og en skikkelig frottering etterpå. Da demper det seg en god stund, lurt å gjøre før leggetid, f eks. Et annet bra tips for å beholde følelse av kontroll er å utfordre deg selv litt på hvor lenge du venter før du tar dagens første dose. Utsettelse er en verdifull øvelse, pluss at du har større glede av effekten når du tar det - og du kan nøye deg med litt mindre dose.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg liker å ta en skikkelig varm dusj ved opiatkløe jeg. Da klør jeg ikke på lenge og har en behagelig følelse i kroppen
ikke tabletter riktignok, men røykte god grønning i kombo med tramadoler for litt siden

beste rusen jeg har hatt, sofaen jeg satt i var en sky, og livet var helt konge.