Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1864
Enemy of the snut
Lurer bare på om noen har hørt/lest om det vil komme flere spill i GTA-serien? Har nylig vært inne på siden til Rockstar Games, mulig jeg ikke sjekket på de rette plassene men fant ingenting av informasjon om det vil komme flere. Anyone?
Klart det vil komme ett nytt GTA, men ikke i nær fremtid. Rockstar Games prioriterer GTA Online og Red dead redemption nå.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Klart det vil komme ett nytt GTA, men ikke i nær fremtid. Rockstar Games prioriterer GTA Online og Red dead redemption nå.
Vis hele sitatet...
Ok, da var dety som jeg tenkte spiller så å si ikke Online selv, da jeg ikke får helt dreisen på det.. Men har forhåndsbestilt RDR2, men ble nesten litt skuffet da lanseringen har blitt utsatt 2 ganger etter jeg la inn bestillingen.. Men lover jo sånn sett bare godt at de utsetter lanseringen; tyder jo på at de vil at spillet skal være optimalt..
Det vil nok komme et nytt GTA, men trolig ikke før om svært lenge. Siden RDR2 kommer i 2018, så kommer nok dette til å følge samme løp som GTA V gjør mtp. GTA Online og lignende.

Dette bildet taler for seg selv, og viser det eksakte øyeblikket Rockstar oppdaget mikrotransaksjoner:
Sist endret av Deadlock Radium; 28. desember 2017 kl. 14:15.
Sitat av SosialNinja Vis innlegg
Ok, da var dety som jeg tenkte spiller så å si ikke Online selv, da jeg ikke får helt dreisen på det.. Men har forhåndsbestilt RDR2, men ble nesten litt skuffet da lanseringen har blitt utsatt 2 ganger etter jeg la inn bestillingen.. Men lover jo sånn sett bare godt at de utsetter lanseringen; tyder jo på at de vil at spillet skal være optimalt..
Vis hele sitatet...
Jeg holder en knapp på at det stort sett handler om å tette sikkerhetshull osv. for å sørge for at Rockstar tjener mest mulig penger.
Hvorfor kjøpe "Shark cards" når man har en modder eller hacker i så godt som hver eneste lobby?

Satser forøvrig på at Rockstar i større grad benytter seg av crowdsourcing for å optimalisere et eventuelt nytt spill i denne serien.
Jeg kunne godt tenke meg flere bidrag fra 3. parter, f.eks. podcast plugins for radioen.

Gi beskjed om noen av dere vil spille på PC btw.
Sitat av SosialNinja Vis innlegg
Lurer bare på om noen har hørt/lest om det vil komme flere spill i GTA-serien? Har nylig vært inne på siden til Rockstar Games, mulig jeg ikke sjekket på de rette plassene men fant ingenting av informasjon om det vil komme flere. Anyone?
Vis hele sitatet...
Rockstar har nesten aldri leaks. Vi finner nok ikke noe som helst av info før ca. Året før neste release.