Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1600
Trenger en skikkelig e-sig. Blåser i pris her for det er ganske jevn pris har jeg sett. Trenger en bra e-sigg som tåler endel bruk.

Har hatt forskjellige 510 modeller og de er greie nok men batteriet var litt kort og så er det stress med så små filtre. Ønsker en med større tank og bedre batteri.

Ikke link til videoer eller andre tester de har jeg alt funnet. Og ingen DX tips for de er dårlige alle de jeg har forsøkt. Jeg ønsker kun tilbakemeldinger fra de som har benyttet endel e-siggs og som har funnet sin favoritt som slår alt de har brukt tidligere.

Rask levering er også et pluss.
Jeg har brukt Tornado-C fra Totallywicked i underkant av ett år og er veldig fornøyd. Kommer med to forholdsvis store batterier, relativt stor tank som er lett å fylle på og fem utbyttbare fordampere som gjør det lettere å vedlikeholde enn andre lignende produkter jeg har prøvd. Jeg har alltid fått varene mine kort tid etter bestilling med mindre tollen i norge velger å holde det over lengre tid.

Tydeligvis har de også salg på det meste på denne tiden.
Jeg bruker eGo-T. kjukk røyk, ved daglig bruk holder batteriet i 4-5 dager.
Taake, hva er galt med linken din?
Sist endret av random67489; 2. desember 2012 kl. 19:04.
Ego c med c2 fordamper. God kapasitet, fordamperen er tett slik at du slipper sølet som man kan oppleve med vanlig tank.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Taake, hva er galt med linken din?
Vis hele sitatet...
Den virker fint her. Kan prøve å linke den amerikanske siden i stedet. Funker denne?
eGo. Lager tjukk og smakfull damp, batteriet varer lenge, og det er adjustable voltage. Det vil si at du kan velge volt du vil vape på. Noe som jeg synes er kjempegreit

Kjøpte min fra Chinabuye: http://www.chinabuye.com/1300mah-ego...igarette-black

Happy Vaping
Denne e-siggen blir ofte en felles sigg som skal deles rundt bordet så bra at dere skriver om batteri.
Anbefaler deg også å skaffe en god e-liquid, de du får med smaker som oftes grusomt.
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Anbefaler deg også å skaffe en god e-liquid, de du får med smaker som oftes grusomt.
Vis hele sitatet...
Skal lage juicen helt selv og smaken er minst viktig

Btw den linken du la ut har du handlet der selv? Rask levering og kan man få de til å skrive ned verdien?
Sitat av random67489 Vis innlegg
Skal lage juicen helt selv og smaken er minst viktig

Btw den linken du la ut har du handlet der selv? Rask levering og kan man få de til å skrive ned verdien?
Vis hele sitatet...
De skriver ned verdien automatisk, ikke veldig rask levering. Men det er jo free shipping da.