Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1563
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inntatt 100mg tramadol (ikke depot). Vil 2mg rivo fremme tramadol "varmen" man får? (Er voldsomt tolerant på rivotril alene forresten)..
Begge er sløvende på nervesystemet, så ja - enten vil du oppleve sterkere eufori, eller bli slapp, eller begge deler. Slike spørsmål er vanskelige å svare på uten mer konkret info, vi alle reagerer forskjellig på medikamenter i så store doser.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
Begge er sløvende på nervesystemet, så ja - enten vil du oppleve sterkere eufori, eller bli slapp, eller begge deler. Slike spørsmål er vanskelige å svare på uten mer konkret info, vi alle reagerer forskjellig på medikamenter i så store doser.
Vis hele sitatet...
Jeg får/har eurofi, og opplever aldri å bli sløv av rivo eller tramadol. Er mer glad, varm og har mer "tiltakslyst" som f.eks lese på studiene mine og rydde kjøkkenet. Spørsmålet nå er om jeg bare skal ta en tredje tramadol (totalt 150 mg), og ingen rivo. Eller droppe en tredje tramadol og ta en 2mg rivotril. Vil bare forsterke eurofien og "gledes kicket" enda litt
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får/har eurofi, og opplever aldri å bli sløv av rivo eller tramadol. Er mer glad, varm og har mer "tiltakslyst" som f.eks lese på studiene mine og rydde kjøkkenet. Spørsmålet nå er om jeg bare skal ta en tredje tramadol (totalt 150 mg), og ingen rivo. Eller droppe en tredje tramadol og ta en 2mg rivotril. Vil bare forsterke eurofien og "gledes kicket" enda litt
Vis hele sitatet...
Ikke droppe som i svelge altså- men droppe som å ikke ta en til
Husker du noe som helst av det du leser på når du tar rivo? Kjenner meg igjen i beskrivelsen av form, med økt tiltakslyst og at man blit varm og "tilfreds", men tar jeg mer enn 2 så er det ikke lett å huske hvor husnøkkel eller kortholder ble lagt
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av G86NO Vis innlegg
Husker du noe som helst av det du leser på når du tar rivo? Kjenner meg igjen i beskrivelsen av form, med økt tiltakslyst og at man blit varm og "tilfreds", men tar jeg mer enn 2 så er det ikke lett å huske hvor husnøkkel eller kortholder ble lagt
Vis hele sitatet...
Haha ja, tar jeg 5 rivo uten å blande med noe annet (altså 10mg) kan jeg bli litt vimsete men blacker aldri ut eller har hukommelsestap dagen etterpå. Men er veldig tolerant på rivo, og diverse benzo. Tramadol derimot har jeg ikke vært borti før for 1 mnd siden, men prøvd oxy o.l., håndterer det også godt. Men blander selvsagt ikke med alkohol da.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg oppnår økt eufori med tramadol opptil ca 200 mg. Derfra og ut kan jeg få kvalme, litt avhengig av matinntak etc. Det som er fett med tramadol er varigheten, og tiltakslysten som du beskriver. Jeg opplever det som et bra studie / jobbedop. Rivo har jeg ingen erfaring med, men jeg ville uansett ikke kastet bort tramadolen på å blande med noe annet.