Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1052
Noen anbefalinger til hvor jeg kan bestille slikt over nettet? Tenker på hawken o.l. Ser på mange sider at de kun sender innenfor USA.
www.buysnus.com selger litt snus. men ikke Hawkins eller den. Her fant jeg en
Sist endret av h4llik; 12. november 2007 kl. 22:42.
husk og pass på toll ogsån da
Er det mulig å bestille direkte fra produsenten, altså fabrikken, eller blir det masse stress med avgifter og sånn slik at det ikke lønner seg?
Såvidt jeg vet er det ikke lov for privatpersoner å importere tobakksvarer på egenhånd. Jeg har dog gode erfaringer med å bestille pipetobakk fra England, da har jeg fått leverandørene til å sende pakken som en hvilkensomhelst pakke - uten kvittering eller deklarasjonsinfo, og med en liten hilsen utenpå pakken.
Sitat av xtapolapocetl
Jeg har dog gode erfaringer med å bestille pipetobakk fra England, da har jeg fått leverandørene til å sende pakken som en hvilkensomhelst pakke
Vis hele sitatet...
Da betaler du ikke toll, sant? Jeg vil ha noe av din avtale! (Bortsett fra at de ikke har snus i england)
Blir ikke pakken kontrollert, betaler man ikke noe ekstra nei. Du får gjøre deg til venns med en snuspusher da vettu, så kanskje du kan opprette en postrute.
Sitat av xtapolapocetl
Såvidt jeg vet er det ikke lov for privatpersoner å importere tobakksvarer på egenhånd.
Vis hele sitatet...
Er ikke ulovlig til eget bruk, bare avgiftspliktig.
Og antakelig må du betale så mye avgifter hvis den blir stoppa, (noe den sikker gjør hvis du bestiller fra en kjent side). Og da blir det totalt billigere og kjøpe i Norge, utifra det jeg har erfaringer med.
Det er ikke noen norske internettsider som sender i Norge da?
Til en billigere penge enn det man får i butikken?
Tviler jeg sterkt på, kjønner ikke helt hvordan de skal kunne tjene på det.
Kan alle svensker her på nFF rekke hånden i været?

^^
Trådstarter
12 0
Men er det i heletatt noen sider i USA som sender utenfor landet?