Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 5574
Hei! Hva jobber du som/driver med nå?

Dette er inspirert av alle innleggene på tråden om hvor mye folk betaler i måneden, så summer oppe i 40000,-kr så lurte litt på hva folk jobber med om dagen
Å bli uføretrygdet

Det er en helvetes jobb.
I følge min mor, så har jeg ingen jobb, da jeg bare trykker på et tastatur. Andre kaller det å programmere.
Overstyrmann på konstruksjonsskip i Nordsjøen
Jobber innen IT i Helsesektoren. Semi bra betalt (Over gjennomsnittslønn) og får med mange goder fra jobben.
Sjaman og influenser
Jobber som erfaringskonsulent og hjelper rusavhengige, veldig givende jobb.
Sist endret av yomomma; 10. august 2023 kl. 11:02. Grunn: Tillegg
Driver to egne firma.

Leier meg ut i byggebransjen og tjener ca 50-60 brutto.

Leier ut leilighet ved siden av for 12 cirka.

25 år.
Sitat av yomomma Vis innlegg
Jobber som erfaringskonsulent og hjelper rusavhengige, veldig givende jobb.
Vis hele sitatet...
Åssen lønn får man i en sånn type jobb?
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Jeg kjører 2 palle truck på fabrikk
Forskalingssnekker
Sist endret av Ekstasey; 10. august 2023 kl. 15:41.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Driver to egne firma.

Leier meg ut i byggebransjen og tjener ca 50-60 brutto.

Leier ut leilighet ved siden av for 12 cirka.

25 år.
Vis hele sitatet...
Åssen tjenester utfører du/hva er jobben din?
Folierer biler, lager skilt etc. ikke bra betalt, men morro jobb.
Prosjektingeniør innenfor elkraft
Sitat av Superspurv Vis innlegg